Történeteik alapján, látatlanban választotta ki modelljeit a Dove
"A szépség belülről fakad" – ezt a mondatot már ezerszer hallottuk, de többségünk csak legyint rá: ugyan, hogy is hihetnénk ezt el, ha a reklámokban mindig tökéletes alakú szépségkirálynők pózolnak, és a magazinok lapjairól is lapos hasak és kidolgozott vádlik köszönnek vissza?
Ezeket láttad már?
A gondolat nem alaptalan, azonban a Dove most bebizonyította, hogy számukra valódi jelentést hordoz a frázis. A márka úgy döntött, megkerüli a hagyományos reklámok koncepciót, és valóban a belső szépséget állítja a középpontba.
Legutóbbi kampányukhoz csakis belső tulajdonságaik, személyes történeteik alapján választottak modelleket, anélkül, hogy egy pillantást is vetettek volna külsejükre. A stáb inspiráló történeteik alapján választotta ki a lányokat, akik fejükre húzott kabáttal mentek be a sötét stúdióba, és egészen a fények felkapcsolódásáig nem fedték fel önmagukat.
A modellcsapat igencsak sokszínű: Kayleigh hegyimentőként kockáztatja életét nap mint nap, Alex egyik veséjét adta oda kisfiának, Vivien parkourban feszegeti a határait, Amy pedig a tűzoltást választotta hivatásául.
És hogy miért fontos mindez?
A Dove új kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy a valódi személyiségünket nem a szemünk színe vagy a bőrünk feszessége határozza meg, hanem az az ezer történet, érzelem és erő, amit mélyen magunkkal hordozunk. A kampány résztvevői mind-mind eltérő, csodálatos nők, csupán két dolog közös bennük: amellett, hogy sosem adják fel, mindig a Dove termékeit veszik le a drogériák polcáról.