Nemcsak Kylie Jenner és Kim Kardashian, ezek a sztárok is kozmetikai márkát alapítottak
Kylie Jenner a Kylie Cosmetics-nek köszönheti, hogy nem csak a Kardashia-Jenner klán legfiatalabb tagja, de a leggazdagabb is. Nővére, Kim Kardashian is gyorsan rájött, hogy a kozmetikumokban haszon rejlik, így meg is alapította a KKW Beauty-t. Kylie és Kim gyakran kollaborálnak, bár népszerűségüket már nehéz fokozni.
Ezeket láttad már?
De nem csak ők látták meg a kozmetikai iparban rejlő lehetőségeket, számos híresség alapított saját márkát! Te ismered ezeket a brandeket?
Selena Gomez: Rare Beauty
Gomez legújabb törekvése a Rare Beauty névre keresztelt szépségápolási márka. A vállalat célja az önszeretet és az önbizalom népszerűsítése. A márka 100 millió dollárt ígér a következő 10 évre, hogy segítse "a mentálhigiénés szolgáltatásokhoz való hozzáfért a hátrányos helyzetűek számára is."
Lady Gaga: Haus Laboratories
A Haus Laboratories egy vegán és állatkísérlet-mentes kozmetikai márka, amelyet Lady Gaga 2019 szeptemberében indított útjára. Az első termékek között megtalálhatók voltak szájfények, ajakfestékek, és különféle csillámfestékek, mára a repertoár további sminktermékekkel bővült. A vállalat küldetése a kedvesség, a bátorság és a kreativitás terjesztése az önkifejezés és az újrafelfedezés eszközeinek biztosításával. Filantróp tevékenység is kötődik a vállalathoz, ugyanis a Haus Labs hivatalos weboldalán minden fizetett tranzakció után 1 dollárt adományoznak a - szintén Lady Gaga nevéhez fűződő - Born This Way Alapítvány számára, ami a mentális egészség fontosságára hívja fel a figyelmet. A termékeket a weboldalán vagy az Amazon-on lehet megrendelni.
Rihanna: Fenty Beauty
Sok éves minőségi sminkekkel való kísérletezés után 2017-ben alapította meg Rihanna a Fenty Beauty-t, miután úgy látta, hogy hiány van olyan termékekből, amik minden bőrtónuson és bőrtípuson jól mutatnak. Olyan sminkkollekciót akart készíteni, ami
minden egyes nő számára tökéletes.
A márka az árnyalatok széles skáláját kínálja - egészen pontosan 50-et -, ami a színes bőrű nők egyik kedvenc márkájává emelte a Fenty Beauty-t.
Madonna: MDNA Skin
Madonna 2014-ben megalapított bőrápolási márkája, az MDNA Skin ötvözi Olaszország luxus spa élményeit a japán technológiával, hogy csúcsminőséget hozzon létre. Az MDNA Skin termékek között található egy öregedésgátló szérum, egy bőrfiatalító szer és egy króm agyagos maszk is.
Miranda Kerr: Kora Organics
Miranda Kerr 2009-ben alapította a Kora-t, - ami egy teljesen organikus bőrápolási cég, - miután 18 hónapot töltött "táplálkozási és egészségpszichológiai tanulmányokkal" szülőföldjén, Ausztráliában. Az ausztrál szupermodell vállalkozása lehet, hogy már több mint 10 éves, de folyamatosan tökéletesíti vállalatát és ad ki új termékeket. Például kurkuma fényesítő és hámlasztó maszkja olyan összetevőket használ, mint a kvarc (a bőr fényesítésére) és a kurkuma (a gyulladás enyhítésére). A termékek az arc toniktól és szérumtól kezdve az ajakfestésen át az aromaterápiáig terjednek.
Millie Bobby Brown: Florence by Mills
Millie Bobby Brown gondol a saját generációjára. A Stranger Things sztárja útjára indította a Florence by Mills nevű cégét 2019-ben. A márka dédnagymamájáról kapta a nevét, és több tucat terméket kínál, köztük maszkokat, arcpermetet, szemöldökzselét, korrektort és arclemosót is. A szépségápolási és bőrápolási termékek ára rendkívül kedvező és őszintén élvezheti őket minden korosztály. Legfrissebb kiegészítései között szerepel egy csillogó test glitter is.
Jennifer Lopez: JLo Beauty
Tavaly augusztusban a A Wall Street pillangói sztárja gyönyörű szelfit tett közzé "Sunset glow ... #JLoBeauty soon soon" felirattal, megerősítve, hogy márkája úton van, miután 2019 decemberében szabadalmat nyújtott be. A JLo Beauty a bőrápolásra összpontosít, mind hidratálókkal, tisztítószerekkel, szappanokkal, gélekkel, testápolókkal, szérumokkal, maszkokkal, mind arc- és testkrémekkel.