Pharrell Williams 15 évig nem használt parfümöt, de most kreált egyet
Előbb, vagy utóbb a sztárok elérnek a karrierjük egy olyan pontjára, ahol már nem lehet tovább húzni, halasztani a dolgot, kénytelenek parfümöt piacra dobni.
Ezeket láttad már?
A kényszeres illatkevergetés néhány egészen kellemes meglepetéssel járt már az évek során, viszont lássuk be, egy-egy izgalmas kalandra jut öt teljességgel feledhető. Ez persze senkit nem tántorít el attól, hogy a haszon reményében ne zárja üvegcsébe a saját nevével fémjelzett kölnijét. Az énekesnők élen járnak ebben a műfajban, de a popszakma férfi képviselői is egyre szorgosabb parfümőrnek bizonyulnak.
A legújabb fecske a terepen nem más, mint Pharrell Williams, aki az utóbbi időben valóságos Midász király, bármihez ér, az arannyá változik. A listavezető slágerek mellett két saját divatmárkát igazgat, ékszereket és kiegészítőket tervez a Louis Vuittonnak, környezettudatos farmert hozott össze a G-Star Raw és a Bionic Yarn részvételével, az utóbbit ráadásul kreatív tanácsokkal látja el. Ráérő idejében a Moncler számára is tervez, nemrég összefogott az Adidas márkával, művészeti projektekben vesz, és nem csodálkoznánk, ha lefekvés előtt a Riemann-sejtés megoldásán is fáradozna.
Pharrell Williams legfrissebb projektje saját parfümének piacra dobása. Hogy miért vagyunk egy fokkal bizakodóbbak a multitalentum illatával kapcsolatban, mint általában a celebparfümökkel? Nos, mint Pharrell kijelentette, ő mindig csakis a legjobbakkal hajlandó dolgozni, ami ismerve pályafutását, tényleg nem csak egy amolyan szokásos szólam. A zenész bevallotta, hogy 15 évig nem használt parfümöt, de aztán megismerte a Comme des Garcons illatát, és azóta egyszerűen imádja. Nem csoda, hogy a saját illatának elkészítésében is Rei Kawakubo cége segített neki. Pharrell Willliams Girl névre keresztelte a parfümöt, de igazi uniszex illatról van szó, mert egész egyszerűen nem hisz a női/férfi címkézésbe ezen a téren. (Egyébként a divat terén is hasonló véleménye lehet.)
A Girl egyébként annyiban sem hasonlít majd más celebparfümökre, hogy nem az elérhetőbb árkategóriát célozzák meg majd meg vele, hanem bizony a magasabban kvalifikált márkák termékeihez közelít majd az ára. Igaz, a Comme des Garcons bábáskodása biztosíték arra, hogy Pharrell nem éppen egy ócska pacsulival fog előrukkolni. Mi eléggé kíváncsiak vagyunk, milyen lesz?