„Nagyon nehezen tudom elhinni, hogy ez tényleg a miénk” - Ördög Nóra elárulta, hogyan indította be szépségmárkáját
Ördög Nóra nemrégiben teljesen új vizekre evezett, és nagyon úgy tűnik, ismét tökéletesen testhezálló feladatot választott magának. A GLAMOUR március-áprilisi számának címlapsztárja arról mesélt, hogyan indult el szépségmárkája, a Nora Beauty.
Ezeket láttad már?
Szinte nincs olyan ember Magyarországon, aki ne hallott volna Ördög Nóra nevéről. A sokoldalú tehetséget műsorvezetőként ismerhette meg a közönség, azóta pedig már kipróbálta magát színészként, táncosként és még a vendéglátás szakterületébe is belekóstolt a kétgyermekes anyuka.
Úgy fest, a híresség bármihez nyúl, arannyá változik, ugyanis két évvel ezelőtt saját szépségmárkáját is útjára indította Nora Beauty néven, ami azóta is szárnyal az iparágban, a termékek arculata és jellemzői pedig teljesen tükrözik Ördög Nóra személyiségét. Most a GLAMOUR szerkesztőinek mesélt arról, honnan jött a szépségmárka ötlete.
Kellett hozzá bátorság
Ördög Nóra és a Helia-D közös gyermeke, a Nora Beauty 2022 szeptemberében indult útjára, amióta pedig több mérföldkő is érkezett a márka életébe. A Nora Beauty ma már az ország több mint kilencven Rossmann üzletében megtalálható, Nóra pedig elárulta a GLAMOUR szerkesztőinek, milyen érzésekkel vágott neki a projektnek.
„A Nekem a Balaton születése adott egy kis önbizalmat, hogy végülis mi képesek voltunk létrehozni valamit, amiről korábban azt gondoltuk, hogy nem értünk hozzá” - meséli Nóra. A híresség beismerte, hogy a vendéglátóipari vállalkozáshoz valóban nem értenek, de folyamatosan tanulják a szakma fortélyait. Azt kitapasztaltam, hogy ha a megfelelő szakemberekkel veszed körül magad, nem létezik olyan, hogy lehetetlen.
Szerelemből született
Bár a vendéglátás sosem állt annyira közel hozzá, saját bevallása szerint a kozmetikumok világában nagyon otthonosan mozog a műsorvezető. „Nőként egyértelmű, hogy az érdeklődési köröm kellős közepén áll a szépségápolás” - teszi hozzá. „A szépségápolás rejtelmeit anyukám példáján keresztül tanultam meg, így szinte kisgyerek korom óta jelen van az életemben. Egész fiatalon kezdtem a versenytáncot, amiben pedig alapvetés a smink, így viszonylag korán megtanultam az alapvető szépségszabályokat.”
„Tévésként a legjobb sminkesek és fodrászok kezei között fordulhattam meg az évek során, folyamatosan láthattam, mik a legújabb trendek a szépségápolásban” - folytatja Ördög Nóra. „Ezek a dolgok szép lassan összeértek, és megfogalmazódott bennem az, hogy én, mint nő, mit várok el egy sminkmárkáról” - teszi hozzá.
Profi kezekben
A Nora Beauty márka Ördög Nóra és a Helia-D együttműködéséből született. A termékek magas minőségben, professzionális körülmények között készülnek a tiszta szépség jegyében, mégis mindenki számára elérhetőek. A termékek megalkotásakor a fő szempont a kényelem és a praktikusság volt, azaz hogy egyszerre több célt is ki tudjanak szolgálni a kozmetikumok. A kollekcióban ma már egyre széleskörűbb igényeket lefedő termékeket is lehet találni, a színek és a textúrák pedig tökéletesen kiszolgálnak minden bőrtónust.