Nem bízunk a celebek beauty termékeiben - A tetoválóművész termékei viszont tarolnak
A napokban két igencsak érdekes kutatás látott napvilágot a szépségiparral kapcsolatban, és mindkettő meglepő eredményt hozott.
Ezeket láttad már?
Egy 2000 nő bevonásával készített felmérés szerint a nők többsége cseppet sem bízik a celebek szépségtermékeiben. Ez már csak azért is meglepő, mert a cégek egyre másra szervezik be a hírességeket, hogy újabb parfümöt, sminkkollekciót dobjanak a nevük alatt piacra. Az eladásokat tekintve ezek eléggé kifizetődő együttműködéseknek tűnnek, de úgy látszik, a vásárlók valamivel több mint fele nem nagyon választ olyan beauty terméket, ami egy híresség nevét viseli. Az indokok között első helyen szerepel, hogy a vásárlók többsége szerint a celebek neve alatt a polcra kerülő szépségápolási produktumok viszonylag magas áron kínálnak silány minőséget. A felmérésből kiderült, hogy az olyan sztárok, mint Jennifer Lopez, Iman, vagy Cindy Crawford a megbízhatóbb kategóriába tartoznak, míg Paris Hilton és Justin Bieber a legkevésbé vásárlócsalogató nevek a szépségápolás terén.
A wwd.com ugyanakkor egy másik beauty márkákkal kapcsolatos felmérését osztott meg, ami némileg ellentmondani látszik az előzőnek. A kozmetikai cégek Facebook oldalainak vizsgálata során nagy meglepetésre az derült ki, hogy a felhasználók közül a 31 éves tetoválóművész, Kat Von D szépségápolási termékeinek rajongói elkötelezettebbek a márka iránt, mint az összes többi kozmetikai cég kedvelői. Ez azért nem vet túl jó fényt a nagy múltú márkákra, igaz, az is tény, hogy a 2008-tól a Sephora céggel közösen piacra dobott Kat Von D sminkvonal rajongóinak száma nyomába sem ér egy-egy világmárkának ebben a tekintetben.
Ti melyik híresség beauty termékeiben bíztok meg?