Millie Bobby Brown saját beauty márkát indít és odáig vagyunk érte!
Úgy tűnik a megannyi kollaboráció után Millie Bobbi Brown végre a saját kezébe veszi az irányítást. A mindössze 15 éves színésznő igencsak magasra tette a lécet, hiszen valljuk be, ilyen fiatalon nem minden tinédzser tudhat maga mögött hatalmas volumenű filmszerepeket, egy Emmy-díj jelölést és nem utolsó sorban egy saját beauty márkát.
Ezeket láttad már?
A Florence by Mills névre keresztelt márka termékei elsősorban a Z generációt célozzák meg, különös hangsúlyt fektetve a tiszta összetevőkre, az egyszerű formulákra és a könnyű felhasználásra. Minden termék vegán és állatkísérlet-mentes, ráadásul a bevétel egy részével az Olivia Hope Alapítványt támogatják, - mely alapítvány a színésznő 2017-ben elhunyt barátja tiszteletére jött létre- és segítik a gyermekkori rákos megbetegedések elleni küzdelmet.
Pillanatok alatt elkapkodták Millie Bobby Brown Converse kollekcióját
Pillanatok alatt elkapkodták Millie Bobby Brown Converse kollekcióját
Millie azt is elárulta, hogy a Florence rendkívül fontos jelentéssel bír számára, hiszen a színésznő dédnagymamája tiszteletére döntött a név mellett.
"Úgy gondoltam, hogy egy márkát, ami ennyire az individualitást, a bátorságot és az önmagunkhoz való hűséget hangsúlyozza, olyan ember után szeretnék elnevezni, aki mindezt megtestesíti számomra."
A Florence by Mills kezdetben kilenc must-have termékkel kerül a piacra, melyek között találunk majd arcpermetet, szuper hűsítő szem alatti maszkot, arcradírt és jó néhány dekorkozmetikumot is, például szempillaspirált, krémpirosítót és ajakszínezőt is. Jól hangzik, igaz?
Kíváncsian várjuk, milyen beauty-újdonságokat tartogat nekünk Millie!
Addig is, kövesd az eseményeket a www.florencebymills.com oldalon, hogy tutira ne maradj le semmiről!