Mihalik Enikő nem is lehetne gyönyörűbb a Shiseido új kampányában
A gyönyörűséges Mihalik Enikő éli a topmodellek glamúros életét: egyik egzotikus helyről utazik a másikra, bulizik a világ legszebb nőinek a társaságában, miközben a leghíresebb és legnagyobb márkáknak pózol.
Ezeket láttad már?
Tavaly ősszel jelentették be, hogy a békéscsabai topmodell a Shiseido szépségmárka arca lesz a kínai- koreai származású Asia Chow és a marokkói-egyiptomi felmenőkkel rendelkező Imaan Hammam társaságában. A Beauty vs. the World névre keresztelt kampány a japán márka életének egy új és nagyon fontos szakaszának kezdetét hívatott megkoronázni.
A beauty cég nagy átalakuláson ment keresztül, amint azt a multikulturális kampány is sugallja. A Shiseido logóba felvették a Ginza Tokyo nevet, mely a márka japán gyökereit ünnepli, ugyanakkor egy új, nyitott szellemiségű, fiatalabb generációt kívánnak megszólítani a januárban hivatalosan is elinduló kampánnyal, mely a Shiseido hosszútávú ráncfelvarrásának első szakasza.
A Mario Sorrenti által fotózott képek a diverzitást, a szépség határokon átívelő erejét ünnepli, és ezzel egyidőben a Shiseido új márkaidentitását is bevezetik, amit a "szépség, mint pozitív erő" és az "empátia" kulcsszavak kísérnek.
Enikőnk nem is lehetne jobb társaságban, nagyon büszkék vagyunk!