Meleg párok a Lush idei Valentin-napi kampányában
Nyakunkon a Valentin-nap, te már tudod, hogy mivel leped meg a kedvesed? Nos, ameddig ezen lamentálsz, addig reméljük, hogy a Lush kozmetikumok legújabb Bálint-napi kampánya nemcsak szerelmes hangulatba hoz, hanem a szívedet is felmelegíti ebben a most igencsak zord időben…
Ezeket láttad már?
Az amerikai politikai helyzetet elnézve, most még keményebben kell küzdenünk az elfogadásért és szabad szerelemért. Az USA-nak a világra gyakorolt óriási hatása miatt a következő periódusban a konzervatív eszméket fogják mindenhonnan belénk tuszkolni, és ezért nagyon tudatosan kell figyelnünk arra, hogy mi is az álláspontunk és hova húz a szívünk ebben a témában.
A Lush márka mindig is nemtől és szexuális orientációtól függetlenül, sőt ezek befogadásáért kampányolt, az elsők között voltak például a kozmetikai piacon, akik kifejezetten az LMBTQI közösség elfogadásáért harcoltak a termékeikkel.
Most Valentin-nap alkalmából egy újabb ilyen kampánnyal rukkoltak elő, a Lush idei ünnepi hirdetéseiben láthatunk melegeket is, férfiakat és nőket is, de természetesen heteroszexuális párok is feltűnnek a teljes elfogadás jegyében. Az idei kampány üzenete: a Lush termékei akkor a legjobbak, ha van kivel megosztanod.
Mit szólsz a Lush kozmetikumoknak a szerelem ünnepére készített kampányfotóihoz?
Még egy kis betekintést is kapunk a kulisszák mögé: