Megváltoztatja a jövőnket: Beautyforradalmat indított a LUSH!
A Manchesterben megrendezett Lush Showcase eseményen tökéletesen világossá vált számomra, hogy a Lush nem csak egy szuper, fürdőbombákat és egyéb kozmetikumokat áruló trendi márka, hanem egy olyan cég is, ami megváltoztatja a jövőnket. És ez most számotokra is kiderül!
Ezeket láttad már?
Pucér termékek és a szellemiségváltás
Ugye milyen bosszantó és nyugtalanító, hogy hetente mennyi műanyagot viszel te is a szelektív gyűjtőbe? És az is elkeserítő, hogy a tengerben a lábadra tekeredik egy nylonzacskó, igaz? Jó ideje tudjuk már, hogy az életstílusunk nem fenntartható, hogy váltásra van szükség. A Lush már óriás léptekkel halad az egyedül járható úton, és ezzel neked is segít, hogy a fürdőszobádat és a neszesszeredet ökonomikussá változtasd. Nemcsak a világhírű fürdőbombáik csomagolásmentesek, azaz pucérak, hanem van tusfürdőjük, samponjuk, testápolójuk, arcápolójuk, szemmaszkjuk, hajkondícionálójuk, alapozójuk, highlighterük, újratölthető rúzsuk is, és még megannyi más termékük, amit egy papírzacskóban, papírdobozban kapsz meg, így azonnal csökkented a műanyagszennyezést. Mark Constantine, a Lush ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az a tervük, hogy újításaikkal, felelősségteljes üzleti alapállásukkal az egész kozmatikai ipart befolyásolják. Ehhez nem kell más, minthogy egyre több termékkel piacvezetők legyenek, mert a nagyobb szereplők befolyásolhatják a piacot és bennünket, vásárlókat is.
A forradalmi újításokról és más érdekességekről a GLAMOUR magazin decemberi számában olvashatsz majd!
Addig pedig éld át te is azt a fantasztikus élményt, amit a Lush rendezvényen átéltem!