Marilyn Monroe ismét kampányarc lett
A Max Factor a világ egyik leghíresebb nőjét választotta globális nagykövetének, aki nem más, mint a legendás szexszimbólum, Marilyn Monroe.
Ezeket láttad már?
Max Factor fia, Max Factor Junior a negyvenes években együtt dolgozott a színésznővel, és a márka az úriembert úgy tartja számon, mint akinek sok munkája volt abban, hogy a kis szende, barnahajú Norma Jeane átváltozzon azzá a dögös, platinaszőke hollywoodi sztárrá, akit 53 évvel halálát követően is mindenhol ismernek.
A Max Factor globális kreatív tervezőigazgatója, Path McGrath szerint "Marilyn Monroe tetté híressé a negyvenes években a vörös ajkakat, a krémes arcbőrt és a drámai tusvonalat. Ez a look pedig a mai napig uralja a divat- és szépségipart". Majd így folytatta: "A legmeghatározóbb stílus, a glamúr alapköve, semmihez sem hasonlítható. A Ruby Tuesday-t Marilyn egyik kedvenc Max Factor rúzsa inspirálta, és nekem is ez az egyik legalapvetőbb piros árnyalat, amit használok a fotózásokon. Ugyanúgy a sminkmesterek és a nők körében is töretlen a közkedveltsége" – nyilatkozta.
A hír Max Factor Junior hollywoodi sminkstúdiója megnyitásának 80. évfordulóján érkezik, valamint 106 évvel azt követően, hogy Max Factor megalapította híres márkáját. A sminkmester olyanokkal dolgozott együtt, mint Jean Harlow, Bette Davis vagy Judy Garland, és mindegyik színésznő számára külön sminkeket készített.
Marilyn Monroe-nak nem ez az első poszthumusz szépségkampánya. 2013-ban már a Chanel No.5 illat arca volt, minekutána volt az a híres mondása, hogy nem visel mást az ágyban pár cseppen kívül a híres parfümből, 2012-ben a MAC is szentelt neki egy kollekciót.