Június 9-én egy M·A·C rúzs vásárlásával különösen jó ügyet támogathatsz - élj vele!
A M·A·C mindig kiáll a jó ügyek mellett, legújabb kampányában pedig szintén egy nagyszabású társadalmi projektre vállalkozik. Ha június 9-én vásárolsz bármilyen M.A.C rúzst, a márka egyenlő jogokért folytatott küzdelmét támogatod.
Ezeket láttad már?
A M·A·C Cosmetics nevű, Estée Lauder vállalatcsoporthoz tartozó kanadai szépségmárka 1984 óta van jelen a piacon. Elsősorban szakmabeliek - fodrászok, sminkesek, modellek, fotósok, újságírók - között terjedt híre szájról szájra, majd időről időre egyre nagyobb népszerűségre tett szert, és ma már a világ 130 országában mindenki számára elérhető termékportfóliójuk. A márka kelendősége nem véletlen, ugyanis nem csak, hogy a kozmetikumok az összes ígéretüket beváltják, a cég gyakran kiáll a jó ügyek mellett. Így tesz most, június 9-én is, amikor is a Viva Glam Day Of Giving keretein belül az összes megvásárolt rúzs bevételének 100 százalékát a Viva Glam missziójának támogatására, az egyenlő jogokért való küzdelemre szenteli.
Június 9: Day Of Giving
Látogass el június 9-én egy M.A.C üzletbe, vásárolj egy tetszőleges rúzst, aminek bevételével 100 százalékosan az egyenlő jogokért folytatott küzdelmet támogatod! „Sokaknak a rúzs több, mint egy egyszerű sminktermék. Az önbizalom megtestesítője, a lázadás szimbóluma, ami felvértez, hogy meghódítsd a világot. A M·A·C rúzsok valóban életeket változtatnak meg, a M·A·C VIVA GLAM rúzsok életeket támogatnak és változtatnak meg már 1994 óta. Képzeld el, hogy mi történne, ha MINDEN M·A·C VIVA GLAM rúzs ilyen erővel bírna? A M·A·C VIVA GLAM Day Of Giving napon több, mint 200 M·A·C rúzs vesz részt a misszióban, ami azt jelenti, hogy a rúzsok eladásából származó bevétel 100 százaléka olyan szervezetekhez kerül majd, amelyek az egyenlő jogokért harcolnak és támogatnak” - mondja Dominic Skinner, a M·A·C angliai és írországi senior artistja.
„A jótékonykodás mindig is a M·A·C egyik legfontosabb küldetése volt, és büszkék vagyunk az elmúlt három évtizedre, amit a M·A·C VIVA GLAM misszióval értünk el” – mondja Aïda Moudachirous-Rébois, a M·A·C globális marketing vezetője. „Az idei évben az első VIVA GLAM Day Of Giving egy újabb lehetőséget kínál a M·A·C számára, hogy támogassa a helyi szervezeteket, amelyek előmozdítják és támogatják a célkitűzéseinket.”
A Viva Glam filozófiája
Lassan 30 éves múltra tekint vissza a M·A·C Viva Glam rúzsok története, aminek teljes bevételével a márka különböző szervezeteket támogat - az Alternatíva Alapítvány csak egy a sok közül, ami most a támogatottak körébe tartozik.
A szépségmárka júniusban a rúzs első változatait ünnepli, és azt, hogy az idei évre sikerült több, mint ötszáz millió dollárt összegyűjteni a Viva Glam égisze alá tartozó rúzsok eladásával.
Látogass el 2023. június 9-én 12:00 és 23:59 óra között a M·A·C kiemelt üzleteiben vagy online a www.maccosmetics.hu oldalra és öltöztesd új színbe ajkaid! Egy rúzs vásárlásából származó teljes bevételt a márka az emberek egészségéért és egyenlő jogaiért küzdő nonprofit szervezeteknek ajánlja fel. A kivételek közé tartoznak többek között a szájfények, az ajakbalzsamok, az ajakpaletták és az ajakápoló termékek.