Így lehet szebb és egészségesebb a bőröd a mesterséges intelligencia segítségével
A mesterséges intelligencia az egészséges életmódban és a szépségápolásban is nagy áttörést hoz. Jó hír, hogy már neked is lehet intelligens szépségasszisztensed, és hogy az ilyen jellegű segítséghez sokkal többen jutunk hozzá, mint valaha.
Ezeket láttad már?
A L’Oréal trendszetter márkának számít, így nem csoda, hogy a technológia területén mindig az élen járnak. Jó, ha te is képben vagy ezekkel az újításokkal kapcsolatban, mert itt minden arról szól, te hogyan érezheted a lehető legjobban magad a bőrödben.
Személyre szabott, sokkal okosabb szépségápolás
A világraszóló Viva Tech kiállításon egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be a L’Oréal, amely képes teljesen megváltoztatni a termékek tesztelését a jövőben. Az intelligens szépségasszisztens vagy a fejlett bőrelemző személyre szabott szépségápolást nyújtanak. A Meta-val kötött stratégiai partnerség keretében a L'Oréal tovább erősíti pozícióját a 3D, AR és AI szépségipari fejlesztések kutatásában.
„Hiszünk abban, hogy a technológia kitolhatja a szépségápolás határait, és világszerte javíthatja az emberek életét. A fejlett diagnosztikával, a kiterjesztett szépségápolási szolgáltatásokkal, a GenAI asszisztensekkel, a GenAI-korszakban kibővített kreativitással és egyedülálló elektronikus eszközökkel úgy alakítjuk a jövő szépségét, hogy az még személyre szabottabb, inkluzívabb és felelősségteljesebb legyen” - mondta Barbara Lavernos, a L'Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese.
A biológia, a mechanika és az elektronika összefonódásával a L'Oréal még pontosabban modellezi a valódi, emberi bőr széleskörű változatosságát, beleértve az olyan bőrállapotokat, mint az ekcéma, a pattanások, valamint a barnulás és a gyógyulás képessége, így egyre jobb megoldásokat tud nyújtani neked. A VivaTech-en csak kapkodtuk a fejünket, olyan sok fantasztikus újítással érkezett a francia szépségipari vállalat.
A VivaTech-en bemutatott újdonságok
A Kiehl's Derma-Reader klinikai képalkotó technológia segítségével értékeli a vásárlók bőrét, több mint 11 bőrtulajdonságot mér a bőrfelszínen és a bőrfelszín alatt, majd megfelelő összetevőket és életmódbeli tippeket ajánl, amelyek beilleszthetőek a napi bőrápolási rutinba.
A Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER egy olyan szépségápolási eszköz, amelyet kifejezetten arra a célra fejlesztettek ki, hogy fokozza a kozmetikumok behatolását a szarurétegbe, valamint felerősítse a termékek hatékonyságát. Ez a készülék áttörést jelentő, szabadalmaztatott nanochip technológiával működik, amely több mint 400 ultraprecíz nanohegyből áll, és klinikailag tesztelt eredményeket biztosít otthoni felhasználás esetén is.
A L'Oréal Paris Beauty Genius egy mesterséges intelligenciával működő, mindenre kiterjedő szépségápolási asszisztens, amely személyre szabott diagnosztikát és tanácsokat kínál. Ily módon egyszerűen és könnyen megtudhatsz bármit a szépségápolásról.
A L'Oréal Professionnel AirLight Pro a hajszárítás forradalma, amely jobb a hajnak és a környezetnek is. A szakmabelieknek és az otthoni felhasználóknak egyaránt használható AirLight Pro az infravörös fényt nagy sebességű széllel kombinálja, hogy hatékonyan szárítsa meg a haj felszínén lévő vizet, sima, fényes hajat eredményezve.
A L'Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Reader egy egyedülálló hajszín-elemző készülék, amely ultraprecíz optikát használ a haj egészségének elemzésére és a hajszín mérésére. Vizsgálja a természetes színt, a színt a hajhosszon, az őszülés százalékos arányát, továbbá a hajszálak átmérőjét és sűrűségét, hogy a vásárlóknak minden egyes alkalommal a megfelelő, személyre szabott hajszínt ajánlhassa.
Skin Technology by L'Oréal: Több mint 40 éve a L'Oréal a legmodernebb tesztmodellekkel rekonstruált emberi bőrt alkalmazza a biológiai és bőrgyógyászati kutatásokhoz. A Skin Technology by L'Oréal egyesíti a biológia, a mechanika és az elektronika legjavát, hogy olyan inkluzív tesztmodelleket hozzon létre, amelyek az emberi bőr komplexitását utánozzák, ezáltal javítva a kozmetikai ipar tesztelési szabványait, miközben az egészségügyi iparágak szereplői, start-up cégek és kutatóintézetek is profitálhatnak ebből a szaktudásból.
Digitális fenntarthatóság: A világ negyedik legnagyobb hirdetőjeként a L'Oréal elkötelezett amellett, hogy az iparág élére álljon. Méri a digitális tevékenységeik által generált CO2-kibocsátást, valamint azonosítja a környezeti hatás csökkentését célzó eszközöket. A VivaTech-en három olyan partnerségüket emelték ki, amelyek lehetővé teszik, hogy 360 digitális fenntarthatóságra törekedjenek.
- Az IMPACT+, egy francia Sustaintech startup segítségével nyomon követik a digitális média szénlábnyomát.
- Az ADGREEN Greentech-partnerként lehetővé teszi számukra, hogy mérjék a tartalomgyártásuk szénlábnyomát.
- A FRUGGR francia startup segít weboldaluk szénlábnyomának csökkentésében.