Hivatalos: íme 2023 legnépszerűbb szépségápolási márkái - ezek tényleg csodát tesznek a bőröddel
Bármit hajlandóak lennénk megtenni az egészséges, csodaszép bőrért, ezért az aktuális hatékony bőrápolási termékek és márkák könnyen tesznek szert világméretű hírnévre, méghozzá nagyon gyorsan. Nézzük, melyek a legnépszerűbb szépségápolási termékek és márkák idáig 2023-ban!
Ezeket láttad már?
Az interneten csak úgy árasztják el a videók, ahol sztárok mutatják be saját bőrápolási szokásaikat és az általuk kedvelt termékeket, a ragyogóan tiszta bőr eléréséhez szükséges legjobb bőrápolási rutinok és termékek körüli felhajtás pedig egyre csak nő. Nem könnyű megtalálni a számunkra legmegfelelőbbet, hiszen a választékok skálája rendkívül széles, de van néhány szempont, ami segíthet eligazodni a rengetegben. Emellett a márkáknak is érdemes felvenniük a kesztyűt és megfelelni a legmodernebb trendeknek, ilyenek például a természetes vagy a nem érzékenyítő összetevők. A LandysChemist készített egy kimutatást azokról a márkákról és termékeikről, amelyek idén eddig vitték a pálmát, ha épp valami újdonság után nézel - mutatjuk az első helyezetteket!
A legkeresettebb márkák
Az eladási listák élén világszerte a Drunk Elephant áll, ami elkötelezte magát a biokompatibilis bőrápolás mellett, és kizárólag természetes anyagokat használ a bőr egészséges megőrzése érdekében. A márkára irányuló keresések több mint 114 százalékkal nőttek 2021/22 és 2022/23 között, ami azt mutatja, hogy a márka iránti érdeklődés egyre nagyobb. Az Instagram oldalukon jelenleg több mint 1,5 millió követőjük van.
Az első helyezettet szorosan követi a CeraVe márka, akik 0.33 ponttal értek csak el kevesebbet. Az elmúlt évben közel 20 millióval nőtt a keresés a márka után, bár CeraVe az Instagramon kevésbé népszerű, mint a Drunk Elephant: kevesebb követővel és alacsonyabb elkötelezettségi aránnyal rendelkezik, de még így is a top 3 bőrápolási márka közé tartozik.
A Tatcha egy hazánkban még kevésbé ismert márka, hiszen nemrég kezdték el forgalmazni az Egyesült Királyságban. A márka azt ígéri, hogy harmóniát teremt, kezdve a bőrtől egészen a lélekig. 1,2 milliós Instagram követőtáborral rendelkezik, ami már önmagában egy jó előjel, azonban kicsit alacsonyabb az elkötelezettség a vásárlók terén.
Az Instagram nyertesei
Az Estée Lauder hazánkban is nagy népszerűségnek örvend, azonban a nemzetközi piacon piacvezető márka, hiszen 4,4 millió követővel bebiztosította magát a közösségi média legkedveltebb szépségápolási márkái közé. Az amerikai kozmetikai céget közvetlenül a második világháború után alapították, és mára egy óriási multinacionális vállalattá nőtte ki magát, amely 2020-ban 14,3 milliárd dolláros bevételt ért el. Ez elképesztő eredmény. Nem sokkal követi őt a Clinique, ami szintén egy közismert márka itthon, harmadik helyen pedig a Drunk Elephant áll.
Márkák a legmagasabb Instagram eléréssel
Az Alpyn Beauty egy olyan bőrápolási márka, amely a vadon termő növények használatára specializálódott, hogy azok maximális hatékonyságukat kifejtsék. Az Instagramon közel 40 ezer követővel 1,51 százalékos elkötelezettségi arányt ér el - ez jóval több, mint bármelyik másik, általunk vizsgált bőrápolási márka, és az egyetlen, amelyik 1 százalék feletti elkötelezettséget ér el. Nem semmi!
2023 legkedveltebb bőrápoló termékei
A Google szerint jelenleg a legtöbbet keresett termék az Elemis tisztító balzsam. Ez a márka legkelendőbb termékcsaládja, amely 3 egyedi textúrájú terméket foglal magában: egy tápláló balzsam, egy tisztító olaj és egy hidratáló tisztító tej, amik együtt alkotják a sikeres termékcsomagot.
Charlotte Tilbury egy brit sminkmester, aki tíz évvel ezelőtt alapította meg saját nevére keresztelt márkáját, és azóta folyamatosan növekszik. Számos olyan terméket dobott piacra, amelyek viharszerűen hódították meg a szépségipart, és csak 2021-ben közel 225 millió fontnyi bevételt zsebelt be. Az egyik prémium termékük a Charlotte's Magic Cream, amely remekül hidratál és rugalmasabbnak tűnő bőrfelszínt eredményez.
A The Ordinary bőrápoló cég olyan termékeket kínál, amelyek bizonyítottan segítik a bőr táplálását és védelmét: egy natúr márka, amely pontosan elmondja, hogy mit tartalmaznak a produktumok, így pontosan tudod, hogy mi kerül fel a bőrödre. A niacinamid a B3-vitamin egy formája, amely számos élelmiszerben megtalálható, és gyakran használják étrend-kiegészítőkben, a bőrön alkalmazva pedig hasznos a pattanások elleni küzdelemben, és tisztább arcbőrt eredményez.
Forrás: landyschemist.com