Környezettudatos és merészen férfias: Az ikonikus HUGO MAN illat megújult külsővel hódít
Új korszakba lépett és figyelemfelkeltő csavarral újult meg a HUGO MAN, az ikonikus parfüm.
Ezeket láttad már?
Az 1995-ben alkotott eredeti illat megragadja a kockázatvállaló, spontán és merész férfiasságot, ami pont olyan meghatározó ma, mint az első bemutatása napján.
Az illat nemzetközi nagykövetével, a zenész Liam Payne-nel kampányoló HUGO MAN továbbra is a márka alapértékeit, az egyéniséget és az önkifejezést képviseli. Az összetéveszthetetlen, flaska formájú, átlátszó üvege új design-t kapott a HUGO logó felnagyított változatában. Sőt, a márka a környezettudatosság érdekében a továbbiakban celofán csomagolás nélkül kerül a parfümériák polcára, ráadásul minden doboz 98%-ban újrahasznosított kartonból készül.
A frissítő, pezsdítő HUGO MAN egy magabiztosságot és tettrekészséget inspiráló illat, energizáló, zamatos zöldalma fejjeggyel, aromás jegyekkel és fenyőbalzsammal.
HUGO X Liam Payne
Az megújult illatkampány mellett a márka egy környezettudatos ruhakollekcióval is előrukkolt, mely a Cotton Made in Africa nevű szervezetet támogatja. A szervezet célja, hogy javítsa az afrikai gyapotföldeken dolgozók és azok családjainak életkörülményét azáltal, hogy lehetővé teszi a környezetbarát növénytermesztést.
Pillants bele a HUGO X Liam Payne kapszulakollekció kampányfilmjébe!
Az megújult illatot keresd a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban, illetve a www.lovebrands.hu oldalon!