Jennifer Aniston hajápolási márkát alapított - A Rachel-frizura mindenki számára elérhető lesz
Nők millióit varázsolja el már évtizedek óta Jennifer Aniston haja, szépsége, fittsége, elkerülhetetlen volt, hogy a hollywoodi szupersztár egy adott ponton ne indítsa el saját szépségmárkáját, főleg most, amikor a hírességek körében ez az abszolút második lépés a sikeres karrier után. Az pedig, hogy az új márka első kiadása hajápolási termék Jennifer Aniston és csapatának kitűnő üzleti érzékéről tesz bizonyosságot.
Ezeket láttad már?
A Rachel-haj híres tulajdonosa saját bevallása szerint rengeteg szenved a haja miatt, a sok évtizedes állandó mosás, szárítás, göndörítés, egyenesítés és festés nagyon megviselte a hajszálait, ezért ő pontosan tudja, hogy milyen sokat számít egy igazán jó termék, ami kíméletes a hajnak, tápláló és mentes a rossz kemikáliáktól. Ezért az első termék, amit újonnan alapított LolaVie márkájának neve alatt piacra dob egy fényt adó kifésülő formulát, ami bambuszkivonattal segíti a haj ragyogását és könnyed fésülhetőségét.
Egy kifésülést segítő termék nem feltétlenül az első, ami eszünkbe jutna egy új márka alapításakor, főleg nem, ha az alapító maga Jennifer Aniston, azonban a LolaVie filozófiája, hogy nem a konkurenciát akarja lenyomni, hanem a piaci réseket betölteni, és Anistonnak történetesen pont egy ilyen termékre volt szüksége. A Glossing Detangler pedig egy "svájci bicska termék", állítja róla Jen: hővédő, tápláló és egészséges természetes anyagokat juttat a hajszálakba és fényt ad.
Természetesen nem ez az első alkalom, hogy a Jóbarátok sztárja kipróbálja magát a szépségiparban, a különböző márkanagyköveti szerepeken felül korábban volt saját parfümmárkája is, amit aztán az Elizabeth Arden megvásárolt tőle, és ekkor került kapcsolatba mostani üzlettársaival, akikkel megalapították a LolaVie névre keresztelt márkát. Hogy honnan ez a váratlan név? Nos, Lola volt Aniston első kocsija, amikor Kaliforniába költözött és valahogy ráragadt ez a név, a Vie pedig az életet, Jennifer életigenlő stílusát jelképezi. Az ötlet pedig akkor pattant ki Jen Aniston fejéből, amikor egy másik márka hajápolási termékeinek a kialakításában vett részt, 5 évvel ezelőtt pedig megadatott a lehetősége, hogy természetes, növényi alapú hajápolási márkát alapítson, és kapva kapott az alkalmon. Mi pedig alig várjuk, hogy lássuk mi lesz a következő, amivel előrukkol!