Jenna Ortega bebizonyította, hogy a Dior kampányára született
Jenna Ortega nevét világszerte százezrek ismerték meg a tavaly novemberben debütált Wednesday című Netflix sorozatban kapott főszerepe után. Karrierje azóta is egyenes úton ível felfelé, legutóbb a Dior kampányában szúrhatták ki a szemfülesek.
Ezeket láttad már?
Jenna Ortega egész kis korában, pontosabban kilenc évesen kezdte el építeni a színészi pályafutását. Azóta több filmben és sorozatban is feltűnt, de az igazán átütő sikert mégis a Netflix egyik legsikeresebb sorozata, a Wednesday hozta el számára, amit egy Golden Globe-díj jelöléssel is méltányoltak a kritikusok. Jenna nem csak kitartó hozzáállása és színészi tehetsége miatt jó példakép, hanem azért is, mert fiatal kora ellenére többször is rendkívül érett életfelfogásról tett tanúbizonyságot és nem fél kimondani őszinte véleményét a nagy nyilvánosság előtt sem. A színésznő még csak most fogja betölteni 21. életévét, de máris sorban állnak érte a legnagyobb márkák: néhány napja például a legendás párizsi divatház, a Dior kampányában láthatták a rajongók. Nézzük is!
A Dior kampányfilmjében
Már most számos ikonikus divatpillanatot tudhat magáénak a Wednesday Addamst alakító Jenna, többek között láthattuk már Versace, Gucci és Yves Saint Laurent kreációkban a vörös szőnyegen, ami nem is csoda, hiszen a színésznő megjelenéseiből gyakran születik trend. Legutóbb a Dior ház kérte fel, hogy képviselje új uniszex illatukat, ami a Gris Dior névre hallgat, és úgy tűnik, örömmel fogadta el az ajánlatot.
Jenna Ortega büszkén vállalja latin gyökereit, külön örömöt jelentett számára, hogy a leghíresebb főszerepében utalásokat tehetett a latin kultúrára, de ez csak egy a sok indok közül, amiért annyira kedveljük őt. Az egyik vörös szőnyeges interjújában azt is nyíltan felvállalta, mennyire nem tartja egészségesnek a közösségi médiát. Az új kampányfilmben pedig önmagát egy introvertált, szarkasztikus és kíváncsi személyiségként írta le, amivel még egy kis betekintést engedett rajongóinak a saját világába.
Csak úgy kapkodnak érte a divatóriások
A közelmúltban az egyik legnagyobb divat- és sportmárka, az Adidas Jenna Ortegát választotta az All That You Are kampányának reklámarcává, ami nem is csoda, hiszen Jenna száz százalékosan tudott a szereppel azonosulni: ahogy a Dior kampányában, úgy az Adidasnál is teljes mértékben önmagát adhatta.
A fiatal színésznő története mindenkit arra tanít, hogy a kemény munka és az alázatosság meghozza a gyümölcsét, azonban ez nem jelenti azt, hogy nem vállalhatjuk fel magunkat és az értékeinket, vagy hogy háttérbe kell helyezzük a véleményünket, mert esetleg az valakinek nem tetszik. Jenna ikonikus öltözékei mellett a szépsége is nagy figyelmet kap, amit általában az egyszerű, természetes megoldások jellemeznek.