Ismerd meg a TRESemmé alapítójának, a modern nők példaképének inspiráló történetét!
Szponzorált tartalom
A TRESemmé-vel nemcsak egy hajápolási márka érkezett a magyar nők életébe, hanem egy olyan tradíció és szemlélet, ami kezdettől fogva a nők magabiztosságát, erejét, tehetségét kívánta előtérbe helyezni. A TRESemmé küldetése ugyanis olyan professzionális minőségű hajápoló és hajformázó termékek fejlesztése, melyekkel egyéniségünknek megfelelő frizurát készíthetünk és professzionális szakértelmet csempészhetünk otthonunkba, minden egyes nap.
Ezeket láttad már?
A márka története az 1920-as évekbe nyúlik vissza, mikor az amerikai St. Louis-ban született Edna L. Emme testvérének fodrászatában dolgozva nap mint nap szemtanúja volt, amint a nők a gondos és hozzáértő kezek alól kikerülve egészen megváltozva, magabiztosan, felszegett fejjel távoznak a szalonból. Hiszen egy jól eltalált és megformázott frizura, a megfelelően ápolt haj valamit megváltoztat bennünk, nemcsak hajszálainknak, de egész lényünknek tartást ad. Megérezte azt is, hogy az így felkorbácsolt magabiztosság segíthet abban, hogy a nők olyan szerepeket töltsenek be, amelyek a 20-as, 30-as, 40-es évek patriarchális társadalmában még elképzelhetetlennek tűntek.
A cél egyértelmű volt: a korábban csak szalonokban elérhető hajápolást otthoni körülmények között is elérhetővé tenni. Edna L. Emme ezen az úton haladt, és közben a dolgozó nők úttörőjévé vált: máig a magabiztos, sikeres nők példaképe szerte a világon, és nem véletlenül.
Hajápolási márkájának fejlesztése közben a Godfroy Manufacturing Vállalat ranglétráján a gyártósorok mellől az alelnöki pozícióig emelkedett. A nők munkaerőpiaci felemelkedésének nemzeti alakjává vált, 1938-ban a Fehér Házban is felszólalt és számtalan állami konferencia meghívott előadója volt.
A Fodrászok és Kozmetikusok Egyesületének alapítójaként többször is elnöki posztot töltött be, mely révén jelentős befolyással bírt a szépségipar megreformálásában. Egy dolgot viszont sosem feledett, az eredeti cél mindvégig értékrendjének alapját képezte: megadni a nőknek a kezdő lökést, a megjelenésükbe vetett hitből áradó magabiztosságot, melynek segítségével elindulhatnak a siker felé vezető úton, és meghódíthatják az egész világot.
Kitartó és hosszú munka eredményeképp így született meg 1948-ban a TRESemmé hajápolási termékcsalád, mely Edna családnevének (Emme) és a francia "trés aimé" kifejezésnek szójátékából ered, ami annyit tesz: "nagyon szeretett".
És így is lett. Legyen szó károsodott, festett, kezelhetetlen, volument vagy extra törődést igénylő hajról.
A TRESemmé mögött álló szakértelem azóta is folyamatos, a professzionális szalonok által inspirált és tesztelt termékek segítenek abban, hogy a nők magabiztosan lépkedjenek előre a mindennapjaikban. Ennek jegyében 2006 óta a New York-i Divathét hivatalos hajápolási támogatójaként halad tovább évtizedes útján, hogy megalkossa, majd a hétköznapi nők számára is elérhetővé tegye a legmagasabb színvonalú megjelenést - mostantól
Magyarországon is.
Megjelenésed a hajadnál kezdődik. TRESemmé. A szakértők választása.