Ezekkel a hatóanyagokkal új élmény lesz a bőrápolás bármelyik generáció számára
Minden kornak megvan a maga szépsége és sajátossága a szépség témakörén belül. Egy azonban biztos: a bőrápolás mindenkié, és a hatóanyagok tudatos használata az elsődleges kulcs, amiben a magyar nők egyre jobban teljesítenek.
Ezeket láttad már?
Nem mindegy, hogy mit, milyen mennyiségben és milyen sorrendben használunk a bőrápolás során, ugyanis van néhány hatóanyag, amelyekkel nagyobb kárt is okozhatunk, mint gondolnánk. Éppen ezért a hatóanyagok tudatos használata az elsődleges minden bőrápolási rutin során, függetlenül attól, hogy életünk melyik szakaszában tartunk.
Az egyik legnagyobb magyar szépségmárka, a Helia-D felismerte az új igényeket, és alkalmazkodni kezdett hozzájuk. A tavaly óta zajló fejlesztések eredményeit most végre a bőrápolás rajongói is megtapasztalhatják. Az ikonikus Helia-D Classic termékcsalád negyvenedik születésnapja alkalmából új hatóanyagokkal gazdagodott, és még átfogóbb ápolást nyújt a bőrnek, miközben a sokak által kedvelt tulajdonságok nem változnak.
A nyolcvanas évek óta a bőr szolgálatában
A Helia-D Classic termékcsalád története egészen a nyolcvanas évekig nyúlik vissza, amikor is a Szigethalmon élő, házi kozmetikumokat készítő Nedeczky Jenőné, Margit néni megfigyelte, hogy a napraforgószár természetes kivonata mennyire intenzív hidratáló hatást gyakorol a bőrre. A felfedezés nyomán született meg az első Helia-D Classic hidratáló krém, melynek népszerűsége az elmúlt évtizedek során sem hagyott alább.
Komplett generációk nőttek fel a Classic termékcsaládon, amely még a tengerentúli piacokat is képes volt meghódítani, például Amerikát és Japánt. A márka a mai modern nők életéhez igazodva adott ráncfelvarrást termékeinek, a megújult krémek pedig a legújabb hatóanyagokkal kényeztetik a bőrt.
A korszerű hatóanyagokban élen jár
Ahhoz, hogy vásárlói legmagasabb igényeit kiszolgálhassa, a Helia-D különféle kutatásokat végzett a 35 év feletti nők körében, és arra a következtetésre jutott, hogy a magyar nők számára egyre fontosabb a hatóanyagok tudatos használata.
„A kutatásunk eredményeiből kiderült, hogy a 35 év feletti hölgyek 60 százaléka napi rendszerességgel használ valamilyen arcápolási terméket. Megtudtuk továbbá azt is, hogy a legfontosabb szempontjaik között szerepelnek a termékben található hatóanyagok, így ennek mentén újítottuk meg a sokak által kedvelt Classic termékcsaládot. Ehhez az évtizedek óta féltve őrzött receptúránkat megtartottuk, viszont innovatív hatóanyagokkal egészítettük ki, ami a korábbihoz képest még gazdagabban tápláló krémeket eredményezett” – számolt be a megújulásról Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonosa és ügyvezető igazgatója.
„Ilyen például a kiváló hidratáló hatású hialuronsav és a növényi kollagén, valamint a ránctalanító termékeinket gazdagító szkvalán, amely növeli a bőr nedvességtartalmát és erősíti a természetes regeneráló képességét” - tette hozzá. A Helia-D Classic termékcsaládjában minden bőrtípus és minden bőrállapot megtalálja a számára legmegfelelőbb választást. A folyamatos kutatásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a klasszikus formulák még hatékonyabb eredményeket nyújtanak.