Megérkezett Hailey Bieber bőrápolási márkája, a Rhode Skin
Hivatalosan is debütált Hailey Bieber új bőrápolási márkája, a Rhode Skin és már alig várjuk, hogy kipróbálhassuk őket! A modell bőre mindig makulátlan, ápolt és gyönyörű, és ez nem is véletlen, rajong a bőrápolásért. A termékek ráadásul minden aktuális alapfeltételnek megfelelnek: vegánok, nem tesztelik őket állatokon, glutén- és illatanyagmentesek.
Ezeket láttad már?
Megfizethető bőrápolás
A Rhode Skin 5 bőrápolási termékkel tört be a piacra júniusban, a kollekció megalkotásakor fontos volt az egyszerűség és a hatékonyság, ami a kapszula gardróbra is emlékeztethet minket. A webshopon olvasható "Üdvözlünk a bőrápolási gardróbodban" felirat is éppen erre utal. Persze egy ilyen folyamatot évekig tartó kísérletezés előz meg. Bőrgyógyászok és vegyészek csapata sokáig dolgozott azon, hogy minden bőrtípus számára - beleértve az érzékeny bőrtípust is - formulákat alkossanak meg, amik nem csak hogy megnyugtatják és helyreállítják a bőr védőrétegét, hanem idővel javítanak is annak állapotán.
Az pedig hab a tortán, hogy a termékek közép árkategóriában kaphatóak, így szélesebb közönség is ki tudja őket próbálni. Talán éppen ez az oka annak, hogy jelenleg csak várólistára lehet feliratkozni, hiszen mindent azonnal elkapkodtak, de hamarosan újra elérhetőek lesznek a modell piperéi.
A Rhode honlapján egyenesen Hailey-től olvasható a következő üzenet:
„Az egészségesebb bőr felé tett utam arra inspirált, hogy olyan termékeket fejlesszek, amelyek valóban működnek, mindenki számára elérhető módon. A Rhode elkötelezte magát a tudományos alapokon nyugvó és nagyszerű összetételű termékek gyártása mellett, leegyszerűsítve a hatékony bőrápolás mögött rejlő számos rejtélyt és összetett narratívát. Remélem, ezek lesznek a fürdőszobád kincsei és kedvenc útitársaid is, hidd el, idővel változást fogsz tapasztalni a bőröd állapotán.”
Hidratálás minden mennyiségben
A termékvonal egyik fő fókusza a hidratálás, hiszen köztudott, mennyire fontos Hailey számára, ráadásul kedvenc sminktrendje is a ‘glazed donut skin’, azaz a mázas fákról elnevezett ragyogó, fényes arcbőr, amelyet legkönnyebben hidratáló szérumokkal és krémekkel érhetünk el. Persze ne tévesszük össze az olajos bőrrel, hiszen a kettő nem ugyanaz!
A márka elindítása után a Tiktok-on több mint hat millió, YouTube-on, pedig több mint négy millió követővel rendelkező bőrápolási ikon, Hyram is elmondta a véleményét a termékekről, a videóból ráadásul beauty-tippeket is elleshetünk, úgyhogy receptre írnánk fel.
Környezettudatos döntés
Jól tudjuk, hogy a lehető legjobb a természetnek az, ha nem vásárolunk. Pozitív változást hozhat azonban már az is, ha kevesebbet és tudatosabban vásárolunk. Csak a szükséges dolgokat és igyekszünk újrahasznosított, újrahasznosítható csomagolású, vagy éppen pucér termékeket venni, és ezt szerencsére a piac is szem előtt tartja. A Rhode Skincare honlapján minden terméknél megtalálhatjuk, pontosan miből is áll össze a csomagolás. Az ajakápolók csomagolása például újrahasznosítható fogyasztói hulladékból készül.
A termékeket külön-külön vagy akár szettben is meg tudod vásárolni. Nem is tudjuk eldönteni, melyiket próbálnánk ki először, de egy biztos: a sóskaramellás ajakápoló meghozta az étvágyunkat.