Hivatalosan is állatkísérlet-mentes a Garnier: A márka újabb lépést tett a zöldebb és barátságosabb jövő felé

2021. március 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Garnier megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója a következőket fűzte hozzá a bejelentéshez: “A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel.”

A Leaping Bunny azt az elvárást támasztja a márkák felé, hogy vessék igazságügyi szakértői vizsgálat alá teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke, az egyes termékek külön-külön nem minősíthetők.

A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. A Garnier és a Cruelty Free International hónapokon át együtt dolgozott a dokumentumok összegyűjtésén, hogy a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető legyen a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, amely általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.

A márka 2020-ban elindította a Green Beauty kezdeményezést, amely a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítés, átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetre gyakorolt hatását.

Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke a minősítés kapcsán elmondta:

A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a Leaping Bunny program keretében jelentős mérföldkő, és a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek. Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Egy éven keresztül minden nap nyers gyömbért ettem, így alakította át az immunrendszeremet

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)