A FOREO kampányában a különbözőség, a sokszínűség és az egyediség kapják a főszerepet

2021. június 20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A svéd beauty-tech cég, a FOREO jelenleg is futó figyelemfelkeltő kampányába különleges adottságú ‘hősöket’ nevezhetünk. A “Be YOUnique” kampány végre megadja a lehetőséget a hétköznapi embereknek is, hogy jelöltjükön keresztül ők határozzák meg a szépségideál fogalmát; ez pedig segít eltüntetni a szépségiparban gyakran használt, hagyományos címkéket.

A FOREO kampányában a különbözőség, a sokszínűség és az egyediség kapják a főszerepet
Fotó: FOREO

Hatások és következmények

A globalizáció és a digitalizáció hatására naponta hatalmas mennyiségű információ árad felénk, többnyire vizuális ingerként. A média eláraszt minket szebbnél szebb hírességek fotóival, hirdetőtáblákról mosolygó nádszálvékony fehérnemű modellekkel, fotó alapú társkereső applikációkkal. Nem csodálkozhatunk, ha egy torz szépségideál él a fejünkben. Egy friss kutatás szerint a fogyatékkal élők súlyosan alulreprezentáltak az online hirdetésekben, csupán 1,1%-ban vannak jelen, míg az LMBTQ+ közösség tagjai 0,3%-kal. Az adatok azt is mutatják, hogy az emberek többsége (54%) úgy érezte, hogy kultúrája nem kellően képviselt az online hirdetésekben. 71%-uk úgy nyilatkozott, hogy a márkáktól a sokszínűség és a befogadás előmozdítását várják.

„Elsősorban a médiát szoktuk hibáztatni, hogy ezekről a kérdésekről nem ad elég információt, valamint bizonyos társadalmi csoportokat nem jelenít meg megfelelő számban. Ugyanakkor be kell látnunk, hogy mi brandek is felelősek vagyunk ezért a helyzetért. Mint márkák, mi szolgáltatjuk az információt a médiának, tehát a probléma gyökere itt van, és ezért kell innen indulnia a változásnak is.”- magyarázza Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.

„Az emberiség fejlődik, és a szépségipar némileg le van maradva ebben a szerepkörben. Nálunk, a FOREO-nál a valódi szépség szinonimái régóta az egészséges bőr és az, hogy jól is érezzük magunkat benne. Ezt most továbbgondoltuk. Számunkra az a tény, hogy egyedi (YOUnique) vagy, nem csupán kampány, hanem mozgalom, amely organikusan indult el a FOREO-n belül. Vágyunk, hogy az egész szépségiparban ez egy tudatos és célirányos irányzattá váljon, olyan aktivitássá, amely nem a profitról, hanem igazi emberekről, valódi ügyekről szól.”- magyarázza Boris Trupcevic.

A FOREO új kampányvideóján keresztül meséli el a történetét, - amely Wes Anderson filmrendező előtti tisztelgés, - a sztereotípiák, stigmák és tabuk totális ledöntéséről, mindez pozitív energiával töltve. A márka azt szeretné elérni, hogy minden egyes ember érezze magát láthatónak és elfogadottnak. A kampány részeként a brand elindított egy közösségi média mozgalmat is, amelyben felkérte az embereket, hogy nevezzék meg saját “YOUnique” hősüket és inspiráló és kifejező szavakkal mutassák be őt. A cél az, hogy a “szépség” értéket jelentsen, ne pedig egy ingatag tükörképet.

Ki a te” YOUniuqe hősöd”? A kampányba nevezni az alábbi linken lehet 2021. június 23-ig.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
0 of 56 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:02
00:53
00:56
 

Ez is érdekelhet

Gene Hackman és felesége szívszorító dologra kerestek rá az interneten, közvetlenül a haláluk előtt

Gene Hackman és felesége szívszorító dologra kerestek rá az interneten, közvetlenül a haláluk előtt

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Hiába a diéta, ha ezt a nagyon fontos dolgot nem tartod be (x)

Hiába a diéta, ha ezt a nagyon fontos dolgot nem tartod be (x)

Segít a fogamzásgátló a menstruációs tüneteken, vagy nem? (x)

Segít a fogamzásgátló a menstruációs tüneteken, vagy nem? (x)

Mit tennél, ha hazafelé egy idegen megjegyzéseket tenne a külsődre és el akarna kísérni? (x)

Mit tennél, ha hazafelé egy idegen megjegyzéseket tenne a külsődre és el akarna kísérni? (x)

Húsvéti nagybevásárlás költséghatékonyan? - Íme: 5 tuti tipp (x)

Húsvéti nagybevásárlás költséghatékonyan? - Íme: 5 tuti tipp (x)