Érintsd meg Madonna bőrét!
Akármennyire hihetetlen, a divatvilág után Madonna betört a szépségiparba is, de nem akárhogy, hanem saját bőrfiatalító szépségmárkával jelentkezik.
Ezeket láttad már?
Az 55 éves popikonról senki sem feltételezheti, hogy ne lenne az oly tökéletes bőr hírnöke, melyet huszonéves lányok hada is megirigyelhetne, úgyhogy egy saját arcbőrápolási- és szépségmegőrzési kollekció létrehozása teljesen helyénvaló részéről.
Ahogy azt Madonnától el is várnánk, az MDNA Skin márka kampányvideója nem mindennapi kis beauty reklám: a fekete-fehér, kissé misztikus és kellőképpen erotikus videóban a sztár egy pár harisnyakötőben hempereg a földön, majd egy kádban, miközben azt suttogja, hogy érintsük meg a bőrét.
Az MDNA Skin termékek között található egy öregedés gátló szérum, egy bőrfiatalító szer és egy króm agyagos maszk. Az egyetlen probléma a márkával az, hogy egyelőre csak Japánban kapható. Reméljük, ez minél előbb változik!
Kattints Madonna szépségmárkájának kampányvideójára: