Emma Watson maga rendezte a Prada új kampányfilmjét, és egyszerűen zseniális lett
Évek óta rajongunk Emma Watsonért, de talán soha nem tűnt még annyira kereknek és egésznek, mint most, a Prada új parfümének kampányfilmjében, amit történetesen ő rendezett. Fenntartja a változás és a változtatás jogát, nem akar megfelelni másoknak, és tökéletes harmóniában van önmagával.
Ezeket láttad már?
Mondj annál tudatosabb lépést, mint amikor a világ egyik legmenőbb márkája felkér egy hírességet, hogy legyen az új nagydobásának arca, mire ő azt mondja: rendben, de csak akkor, ha én rendezhetem a kampányfilmet. Valahogy így alakult Emma Watson és a Prada izgalmas közös története is, ami a színésznő első rendezése is egyben. És ennél intelligensebb, izgalmasabb, többrétűbb és inspirálóbb már nem is lehetne.
És most felejtsd el azt az Emma Watsont, aki 2011-ben, szinte kislányként varázsolt el mindenkit a bájával a Lancôme Trésor Midnight Rose kampányában. Ez a mostani Emma Watson kiforrott művészileg, kiforrott nőként, és kellően intelligens, hogy megadja magának azt a lehetőséget, hogy állandóan változzon, miközben végig önmaga lehet. „Sosem vagyok ugyanaz, de mindig önmagam vagyok.” – hangzik el a legfontosabb állítás a kampányfilmben, ami tökéletesen szimbolizálja a Prada új parfümjét, ami a Paradoxe nevet kapta.
Noha csak néhány másodpercről van szó, a színésznőt láthatjuk tépett, rövid pixie frizurával, természetes, hosszú barna hajjal és szeplőkkel, sötét rúzzsal és piercinggel, és soha, egyetlen énjénél sem érezzük, hogy túlzás, hogy nem ő, hogy ne lenne joga megélni az adott identitást. És hogy mennyire egyben van a harmincas éveiben a színésznő, szintén jól ragadja meg a háromszög (egyben a márka logója - a szerk.) formán meditáló jelenete, ami tökéletesen rímel az üveg alakjával, amit, forgass bárhogyan is, mindig megáll a lábán. Imádjuk, úgy, ahogy van, és alig várjuk, hogy magunkon érezhessük ezt az illatújdonságot – meg persze tovább gyönyörködhessünk Emma Watson összetett és árnyalt rendezéseiben.