Csak szeretnél úgy sminkelni, mint ő! Ő a Maybelline sminkkampányának első férfi arca
A tavalyi év vége felé a népszerű amerikai sminkmárka, a Covergirl valami igazán forradalmi lépésre szánta el magát, a világon elsőként választott sminktermékek nagykövetének egy fiút.
Ezeket láttad már?
Persze, emlékszünk rá, hogy szerepelt már Ricky Martin is sminkkampányban, de azért James Charles nem csupán egy kampány arca lett, hanem az egész márka nagykövete, ráadásul a fiatal tehetség közel sem akkora sztár, mint egy popénekes.
A piac egyre inkább felismeri, hogy bizony a sminktermékek iránt rengeteg férfi is érdeklődik, így aztán fel merik vállalni azt, hogy ne csupán nők, hanem férfiak is szerepet kapjanak a termékek reklámozásában. A világ egyik legismertebb kozmetikai márkája, a Maybelline megint óriási lépést tett, hiszen most először szerepel majd fiú, szintén egy közösségimédia-sztár a kampányukban, méghozzá Manny Gutierrez.
Az Instagramon csaknem 3 millió követővel rendelkező fiú azzal nem vádolható, hogy túlságosan visszafogott sminkeket készítene magának. A YouTube tutorial videóiból viszont pontosan kiderül, hogy valószínűleg a lányok egy jelentős részénél jobban ért a sminkeléshez, és tökéletesen bánik a sminktermékekkel.
Sokan a Covergirl esetében sem fogadták túl jól, hogy egy fiú szerepet kapott a márkánál, nyilván Manny Gutierrez sem fog mindenkinek tetszeni. Szerintünk azonban nagyon bátor és szimpatikus lépés egy kedvelt és ismert márkától, hogy a társadalmi előítéletekkel mit sem törődve azokhoz a vásárlóikhoz is szeretnének szólni, akik kisebbségben vannak.
No makeup szelfi:
Full makeup szelfi: