A luxus és az ökotudatos szemlélet találkozása: Itthon is elérhető a Chanel N°1 bőrápoló termékcsalád
Idén ősztől végre itthon is elérhető a Chanel természet inspirálta, ökotudatos szépségápolási kollekciója, a N°1 De Chanel. Bőrfiatalító termékek új generációját alkották meg, amelyek ezúttal nem csupán hatékonyak és kényeztetőek, de a környezetre is tekintettel vannak.
Ezeket láttad már?
A Chanel tíz évnyi kutatás eredményeként hozta létre arcápolókból, sminkből és egy illatból álló környezettudatos kollekcióját, amelynek lelke Mademoiselle Chanel kedvenc virága, a márka védjegyévé vált kamélia. A zöld szemlélet minden folyamatot meghatározott kezdve az összetevőktől a csomagolásig, mindezt természetesen úgy, hogy ne mehessen a kimagasló minőség rovására.
Gondosan válogatott alapanyagok
A termékek 97 százalékban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, és 76 százalékban a kamélia származékait. A fenntarthatóbb gyártáshoz nem csupán a vegyszermentes termesztés elengedhetetlen, hanem az is, hogy a virágnak minden részét felhasználják.
Ehhez persze az is szükséges, hogy olyan növénnyel dolgozzanak, amely valóban hozzájárul a bőr fiatalságának és teltségének megőrzéséhez. A vörös kamélia kivonat revitalizáló hatású, a kamélia víz frissítő, a magvak préselésével nyert vörös kamélia olaj képes megőrizni a nedvességet a bőrben, a virág mikrobiomjában található Pichia élesztőgomba pedig erősíti a bőr védőrétegét. Mindezek mellett annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hulladék keletkezzen, a magvak héjait a revitalizáló arckrém csomagolásához használják fel.
Újragondolt csomagolás
A környezetbarát megközelítés a csomagolások tervezésénél is vezető szerepet játszott. A tégelyek könnyebbek lettek, a kollekcióban átlagban 30 százalékkal, de a már említett revitalizáló arckrém csomagolása például 50 százalékkal. A kollekció darabjainak 80 százaléka üveg csomagolású, az arckrém pedig újratölthető. Lecsökkentették a műanyag – különösen az egyszer használatos műanyag – használatát, és elhagyták a külső fóliát, valamint a belső, termékleírást tartalmazó füzetkét, amelyet QR kód helyettesít.
Tudtad? A N°1 De Chanel revitalizáló arckrém utántölthető tégelyének kupakját a márka csomagolásért felelős részlege és a Sulapac finn cég 2018-ban kezdte el tervezni. Megalkotása igazi kihívás volt, hiszen 90%-ban megújuló erőforrásokból származó biológiai eredetű anyagokból készült, FSC™ tanúsítvánnyal rendelkező faforgácsból és kamélia maghéjból áll.
Ezekben az üzletekben utántöltheted kozmetikumaidat, ha környezetbarátabb fürdőszobára vágysz
Ismerd meg a N°1 De Chanel termékeit!
- A Powder to Foam arctisztító vízmentes formulája kíméletesen távolítja el a szennyezősédeket.
- A revitalizáló lotion feltölti és energizálja a bőrt.
- A revitalizáló szérum permet felveszi a harcot a szmoggal, felfrissít, valamint fokozza a ragyogást.
- A revitalizáló szérum segít megelőzni és korrigálni a bőr öregedésének öt jelét, a ragyogóbb, kisimultabb arcbőrért.
- A revitalizáló szemkörnyékápoló kisimítja a szemkörnyéket, továbbá felveszi a harcot a puffadással és a sötét karikákkal.
- A revitalizáló arckrém kisimít, feltölt és puha, kényelmes érzetet biztosít egész nap.
- Az alapozó ragyogó, könnyed fedést biztosít, míg bőrápoló összetevői hidratálják a bőrt.
- Az ajak- és orcaszínező balzsam egészséges és természetes színt kölcsönöz, miközben táplálja a bőrt és az ajkakat.
- A L'Eau Rouge frissítő illata önmagában vagy akár kedvenc parfümöddel együtt is használható.
Nem az első utántöltő
Ugyan a kollekció új fejezetet nyit a márka életében, nem ez az egyetlen lépés a környezettudatosság felé. Intenzív, ápoló összetevőkkel teli akajrúzsuk, a Rouge Allure L'Extrait utántöltővel kapható. Ha kifogyott kedvenc árnyalatod, ha több színt szeretnél használni felesleges csomagolás nélkül, akkor nem is kérdés, hogy az utántöltő a legjobb megoldás. Az elegáns megjelenés természetesen most is alapvető, az ökotudatos fejlesztéssel pedig olyan tárgyat alkottak meg, amely egy ikonikus Chanel táskához hasonlóan anyáról leányra szállhat.
Olvass még többet környezettudatos szépségápolás témájában!
