A luxus és az ökotudatos szemlélet találkozása: Itthon is elérhető a Chanel N°1 bőrápoló termékcsalád
Idén ősztől végre itthon is elérhető a Chanel természet inspirálta, ökotudatos szépségápolási kollekciója, a N°1 De Chanel. Bőrfiatalító termékek új generációját alkották meg, amelyek ezúttal nem csupán hatékonyak és kényeztetőek, de a környezetre is tekintettel vannak.
Ezeket láttad már?
A Chanel tíz évnyi kutatás eredményeként hozta létre arcápolókból, sminkből és egy illatból álló környezettudatos kollekcióját, amelynek lelke Mademoiselle Chanel kedvenc virága, a márka védjegyévé vált kamélia. A zöld szemlélet minden folyamatot meghatározott kezdve az összetevőktől a csomagolásig, mindezt természetesen úgy, hogy ne mehessen a kimagasló minőség rovására.
Gondosan válogatott alapanyagok
A termékek 97 százalékban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak, és 76 százalékban a kamélia származékait. A fenntarthatóbb gyártáshoz nem csupán a vegyszermentes termesztés elengedhetetlen, hanem az is, hogy a virágnak minden részét felhasználják.
Ehhez persze az is szükséges, hogy olyan növénnyel dolgozzanak, amely valóban hozzájárul a bőr fiatalságának és teltségének megőrzéséhez. A vörös kamélia kivonat revitalizáló hatású, a kamélia víz frissítő, a magvak préselésével nyert vörös kamélia olaj képes megőrizni a nedvességet a bőrben, a virág mikrobiomjában található Pichia élesztőgomba pedig erősíti a bőr védőrétegét. Mindezek mellett annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb hulladék keletkezzen, a magvak héjait a revitalizáló arckrém csomagolásához használják fel.
Újragondolt csomagolás
A környezetbarát megközelítés a csomagolások tervezésénél is vezető szerepet játszott. A tégelyek könnyebbek lettek, a kollekcióban átlagban 30 százalékkal, de a már említett revitalizáló arckrém csomagolása például 50 százalékkal. A kollekció darabjainak 80 százaléka üveg csomagolású, az arckrém pedig újratölthető. Lecsökkentették a műanyag – különösen az egyszer használatos műanyag – használatát, és elhagyták a külső fóliát, valamint a belső, termékleírást tartalmazó füzetkét, amelyet QR kód helyettesít.
Tudtad? A N°1 De Chanel revitalizáló arckrém utántölthető tégelyének kupakját a márka csomagolásért felelős részlege és a Sulapac finn cég 2018-ban kezdte el tervezni. Megalkotása igazi kihívás volt, hiszen 90%-ban megújuló erőforrásokból származó biológiai eredetű anyagokból készült, FSC™ tanúsítvánnyal rendelkező faforgácsból és kamélia maghéjból áll.
Ismerd meg a N°1 De Chanel termékeit!
- A Powder to Foam arctisztító vízmentes formulája kíméletesen távolítja el a szennyezősédeket.
- A revitalizáló lotion feltölti és energizálja a bőrt.
- A revitalizáló szérum permet felveszi a harcot a szmoggal, felfrissít, valamint fokozza a ragyogást.
- A revitalizáló szérum segít megelőzni és korrigálni a bőr öregedésének öt jelét, a ragyogóbb, kisimultabb arcbőrért.
- A revitalizáló szemkörnyékápoló kisimítja a szemkörnyéket, továbbá felveszi a harcot a puffadással és a sötét karikákkal.
- A revitalizáló arckrém kisimít, feltölt és puha, kényelmes érzetet biztosít egész nap.
- Az alapozó ragyogó, könnyed fedést biztosít, míg bőrápoló összetevői hidratálják a bőrt.
- Az ajak- és orcaszínező balzsam egészséges és természetes színt kölcsönöz, miközben táplálja a bőrt és az ajkakat.
- A L'Eau Rouge frissítő illata önmagában vagy akár kedvenc parfümöddel együtt is használható.
Nem az első utántöltő
Ugyan a kollekció új fejezetet nyit a márka életében, nem ez az egyetlen lépés a környezettudatosság felé. Intenzív, ápoló összetevőkkel teli akajrúzsuk, a Rouge Allure L'Extrait utántöltővel kapható. Ha kifogyott kedvenc árnyalatod, ha több színt szeretnél használni felesleges csomagolás nélkül, akkor nem is kérdés, hogy az utántöltő a legjobb megoldás. Az elegáns megjelenés természetesen most is alapvető, az ökotudatos fejlesztéssel pedig olyan tárgyat alkottak meg, amely egy ikonikus Chanel táskához hasonlóan anyáról leányra szállhat.