Cenzúra! Rihanna kampánya túl szexi
A parfümkampányok nagyon könnyen kihúzzák a gyufát. Az angol reklámfelügyelet most Rihanna illatának hirdetését meszelte el.
Ezeket láttad már?
Nemrég adtunk hírt róla, hogy a barbadosi popsztár új illattal jelentkezett, amelyhez természetesen egy pikáns hirdetéssel állt elő. Az utóbbi napokban mutatott teljesítményéhez képest visszafogott, és szűzies reklámfotóját azonban az angol független szabályozó testület szexuálisan túlságosan szuggesztívnek találta. Így a megjelenését nem javasolják egyetlen médiatermékben sem.
Rihanna nem az első, akit túlságosan provokatív parfümreklám miatt cenzúráztak. Bár a popsztár rosszlányos imidzsének lényegében nem is olyan rossz reklám a betiltás, de hogy egész őszinték legyünk RiRi magas sarkús, bugyis hirdetése messze nem a legprovokatívabb ebben a műfajban.
Mi kicsit úgy vagyunk ezzel, hogy értelmetlennek tűnik az ilyesféle túlszabályozás. Az American Apparel hosszú idő óta azzal reklámozza magát, hogy minden reklámját betiltják. Remek módszer ahhoz, hogy rengeteg emberhez jusson el a hirdetés, lehet, hogy Rihanna Rouge reklámja szexuálisan túlfűtött, de azért bőven a jóízlés határain belül van.