Büszkeség! Naná, hogy a GLAMOUR beauty rovata a legjobb
Hol találod a legjobb sminktrükköket, ki mutatja meg neked a leghasznosabb szépségpraktikákat, hol kell utánanézed a legmenőbb beautytermékeknek? A válasz, persze hogy a GLAMOUR!
Ezeket láttad már?
Még mielőtt azt gondolnád, hogy csak magunkat akarjuk fényezni, eláruljuk neked, hogy most kivételesen az amerikai laptestvérünkről beszélünk, sőt nem is mi állítjuk ezeket, hanem a New York Fashion Week szokásos díjátadó partiján derült ki mindez (már azok számára, akiknek eddig ez még nem volt nyilvánvaló).
A Daily nagyszabású és rangos díját idén többek között a csodaszép Kate Upton, a zseniális divatfotósok, az Inez és Vinoodh páros, vagy a legjobb kampányért például a Kenzo vehette át, no és a GLAMOUR. Egészen konkrétan a magazin mindig mosolygós beuatyrovat vezetője, Ying Chu.
A fiatal szerkesztő másfél éve dirigálja amerikai laptestvérünk szépségrovatát, és már most látványos eredményeket ért el, erre reagált is szakma ezzel a díjjal. Ying a díj kapcsán mesélt arról, hogy kinézetében is megújult a szépségrovat és nagyon sokat dolgoztak az online tartalmakon, amelyek egyre népszerűbbek.
"A GLAMOUR mindig is arról volt híres, hogy nagyon kimerítően, szakmailag megalapozottan és érthetően szolgálta ki az olvasókat. Ez praktikus szemlélet kódolva van a magazin dns-ébe, de ez csak az egyik ok, amiért csatlakoztam a GLAMOUR-hoz. Manapság már az internetről is érkeznek olvasók, és igyekszünk egyre több segítséget, hasznos tanácsot adni az online oldalon is, és átfordítani a magazin szemléletét erre a platformra" - mondta Ying.
A legjobb szépséginnovációs díj támogatója a Maybelline volt, így természetesen Ying beszélt a márkáról is, ami a GLAMOUR szépségrovatához hasonlóan megújult az utóbbi időszakban. "A lapunk mindig is imádta mixelni a hiperolcsó és a drága luxustermékeket, mert így vásárolunk. Óriási dolog, hogy lehet jó minőségű termékeket kapni 10 dollár alatt is. A Maybelline hatalmas munkát végzett azzal, hogy modernizálta a márkát, és egész egyszerűen fantasztikus termékeinek a minősége. Yadim pedig tökéletesen fordította le a trendüzeneteket a mindennapokra" - fogalmazott Ying Chu.
Nagyon büszkék vagyunk a magazin sikerére!