Botrány lett a Gucci sminkreklámjából a modell fogai miatt
A Gucci március elején új fekete szempillaspirált dobott piacra, Mascara L`Obscur néven, és Alessandro Michele és a márka kreatív elméinek szokása szerint egy csavaros reklámmal kezdték népszerűsíteni az új terméket.
Ezeket láttad már?
Már az egyből feltűnést kelt, hogy a Martin Parr fotós által készített kampányfotókon egyik reklámarc szempillaspirálja sem tökéletes. Pont olyan tökéletlen, ahogy egyébként a nők valószínűleg többsége képes használni egy szempillaspirált. Az Allure meg is jegyezte, hogy a Gucci Mascara L`Obscur-t nem luxustermékként, hanem szinte egy punk kiegészítőként mutatják be.
Hogy ez az érzés még erősebb legyen a kampány egyik modellje a Surfbort nevű New York-i punkzenekar énekesnője, Dani Miller. A Gucci valóságos múzsájának számít már a lány, aki korábbi reklámokban is felbukkant már. Most picit Courtney Love zenekarának, a Hole-nak a legendás albumborítóját, a Live Through This-t idéző képen pózolt, nevetett teliszájjal a punkénekesnő.
Dani Miller a Gucci szempillaspirál reklámjában:
Nos, Dani Miller mosolya nem egy 32 fogas hollywoodi mosoly, hiszen az énekesnő fogai elég csálén állnak. És ez bizony nagyon kiakasztotta a márka követőit, akik a hirdetés alatti posztokban kérik számon a Gucci márkán, hogy miként lehet egy ilyen modellt alkalmazni a reklámhoz. Sokan felháborodtak rajta, hogy miért kell elhanyagolt embereket mutogatni, mások szerint Dani Miller nem vagány, hanem igénytelen.
Voltak persze olyanok is, akik talán joggal vetették fel, hogy az emberek állandóan arról beszélnek, hogy a közösségi oldalakon senki nem az igazi arcát mutatja, és mindenki arról panaszkodik, hogy sem a média, sem a közösségi oldalak nem igazi, valódi embereket mutatnak, erre amikor jön egy tényleg valódi ember, akkor attól teljesen kiakadnak.