Végre Magyarországra is megérkezett a világhírű koreai parfümmárka, amiért olyan sokan rajonganak
A BORNTOSTANDOUT arra született, hogy kitűnjön a tömegből, és nem csak a szó szerinti tükörfordítás miatt. A koreai niche parfüm márka egyedi, provokatív és merész értékeket közvetít. Mr. Jun Lim a márka alapítója, tulajdonosa és kreatív igazgatója személyesen hozta el nekünk, a már világszerte hatalmas sikereket maga mögött tudó illatokat, egyenesen Koreából.
Ezeket láttad már?
A koreai parfümmárka rövid időn belül, mindössze két év alatt óriási népszerűségre tett szert és most hozzánk is megérkezett. A DP Lux Csoportnak köszönhetően, az Andrássy úti Belodore üzletben került először bevezetésre a világsikerű BORNTOSTANDOUT. A Belodore parfüméria biztosította a szűk körű bemutatót, ahol a márkamenedzser, Katarina Nicolić mesélt a márkáról, az illatokról pedig a zseniális Mr. Jun Lim beszélt.
Egy őrült illatmárka Koreából
Mr. Jun Lim lehengerlő karakter és kivételes személyiség. Azt gondoljuk, hogy egyedülálló látásmódja és művészete abszolút összetéveszthetetlen. A BORNTOSTANDOUT körüli izgalmat az uniszex parfümök vérpezsdítő illatain túl a márka egyedi vizuális megjelenésének is köszönheti. A tény, hogy ez az első niche parfümsor Koreából még kíváncsibbá tette a közönséget.
Habár a bőrápolásban és dekorkozmetikumokban kiemelkedő helyen szerepel Korea, a parfümgyártáshoz nagyon gyenge infrastruktúrával rendelkezik. A gyártási költségek Jun számomra rendkívül magasak voltak, de hitt elképzelésében és mert kockáztatni álmaiért.
A hagyományos - koreai szimbólumként szolgáló - fehér Joseon porcelán ihlette parfümös üvegek és a piros betűk markáns kontrasztja igen figyelemfelkeltő. A megszokottól eltérően pikáns fantázianevek és provokatív fotókampányok olyan hangulatot hoznak létre, amilyet korábban még nem láthattunk luxusmárkától. Az illatok könnyen kedvelhetőek, mégis stílusukban nagyon különböznek az európai mainstream parfümöktől.
A kezdetek
A rendkívüli BORNTOSTANDOUT márka 2022-ben indult útjára, hosszú évek kísérletezése után. Jun elmondása szerint határozottan nem egy racionális, kockázat-nyereség alapú motivációval vetette bele magát a parfümkészítésbe. Olyan illatmárkát álmodott meg, ami tükrözi bohém személyiségét és szenvedélyét. Meggyőződése, hogy a megfelelő parfüm akkora erővel bír, hogy az hatással van viselőjének hangulatára. A korábban befektetési bankárként tevékenykedő fiatalember munkássága fókuszában a szépség megteremtése és a szabad szellemiség megélése áll.
Belodore - Az illat művészete. A szépség tudománya
A nemzetközi niche parfüm márka-lánc, a Belodore parfüméria 13 üzlettel - és 4 webáruházzal - működik jelenleg. A parfümériákban az illat kiválasztása sokkal több, mint egyszerű vásárlás: a tökéletes illat megválasztásával egy kis darabot magunkkal viszünk a történelemből és a művészetből. A több mint 50 vezető niche márka legkiválóbb illatainak és kiváló minőségű kozmetikumainak választékával itt megtapasztalhatjuk, hogy miért is nevezik a niche parfümöt tiszta művészetnek.