Szívszorító történet áll Bella Hadid parfüm márkája mögött
Több mint egy évtizede annak, hogy Bella Hadid reflektorfénybe került, azonban a szupermodellben még mindig van valami üdítő nyitottság. A brit VOGUE csapatával egy online interjú keretein belül találkozott, ahova csupasz arccal és a haját egy fekete hajpánttal hátrafogva jelentkezett be. A beszélgetés gyorsan személyes hangvételt vett, mesélt betegségéről és a napokban debütált parfüm márkájáról.
Ezeket láttad már?
Bella Hadid határozott és kategorikus kijelentésekkel támasztotta alá, hogy többé nem az az ember, aki pár éve volt. Saját elmondása szerint úgy érezte, változtatnia kell életén ahhoz, hogy teljesnek és feltétel nélkül boldognak érezhesse magát. Mióta ismert modellé vált, azóta mentálisan rengeteg dolgon ment keresztül, és ezt egy mélypont, illetve betegsége tudatosította benne. „Érzékeny ember vagyok, és a fájdalom átélése az egyetlen módja annak, hogy fejlődjek" - mondta a szupermodell. Ebből a nehéz időszakból erőt merítve alkotta meg egyedülálló és innovatív parfüm márkáját.
Bella betegsége
A fájdalommal és a Lyme-kórral folytatott folyamatos küzdelem során a modell olyan dolgokra kezdett összpontosítani, amelyek segítettek neki földet érni, és boldoggá tették. Elmondása szerint spirituális gyakorlatok segítették emlékeztetni arra, hogy ki is ő valójában. Közvetlenül az interjú előtt is épp egy "földelő" gyakorlatot végzett. Nekem nincs hideg merülő kádam, de van egy kis medencém hideg vízzel. Beleugrottam, mielőtt fogadtam a hívást, és sokkal jobban érzem magam
- meséli Bella.
Az új márka ihletése
Egy másik gyakorlat, ami az élete fontos alappillérévé vált, az az illóolajokkal való gyógyulás. A modell elmondása szerint két évvel ezelőtt, amikor Washingtonban élő, palesztin nagybátyját látogatta meg édesapjával, akkor és általa fedezte fel - a korábban számára ismeretlen - illóolajok világát.
Nagybátyja illóolajok előállításával foglalkozik, amiről a szépség korábban nem is tudott. És ezen a napon kezdődött minden, a modell elindult az Orebella márka felé vezető úton. Bella hisz a jelekben és a sorsban, és amikor tudomást szerzett családja illóolaj vállalkozói múltjáról, úgy érezte, felmenői mind vele vannak, és mind megáldják őt.
Az első kollekció
Az Orebella első kollekciója három illatból áll: a virágos Window2Soul, a trópusi Blooming Fire és a fás, tengerivizes Salted Muse - melyeket Bella élete ihletett. A Salted Muse, amely a tengeri só, rózsaszín bors és az olívaolaj jegyeit tartalmazza, a családja előtt tiszteleg. „Akár palesztinok, akár arabok vagyunk, a családunk tagjai mindenre olívaolajat tesznek. Ez számomra különleges, és egy óda az örökségemhez„ - meséli beleéléssel a friss márkatulajdonos.
Nem mindennapi márka
Az illatkombinációk semmihez sem hasonlíthatók, amit eddig valaha tapasztaltam. Ez a legelső alkoholmentes, illóolaj alapú, kétfázisú parfüm
- mondja büszkén.
Bella egész életében érzékeny volt az illatokra az egészségügyi problémái miatt, ezért kereste a megoldást: valami gyengéd, viselhető, mégis összetett illatot. Alkalmazás előtt fel kell rázni a kristály alakú üvegeket, hogy az olaj- és illatanyagrétegek egyesüljenek, és "aktiválják" az illatot. További személyes vonások közé tartoznak a flakonok tetejébe vésett monogram, és a 222-es angyalszám, valamint az arany fedelek különleges árnyalata, amelyet az arab kultúra és örökség nyers aranya ihletett.
Nemrég a modell elkezdte használni középső nevét, a Khairt, aminek jelentése "jó". Úgy érzi, ez méltóképpen szimbolizálja, hol tart jelenleg az életében, és hogy a boldogsághoz vezető út világosabb és elérhetőbb, mint valaha. Életemben először csak arra akarok koncentrálni, hogy boldog legyek