Ápolt és férfias: David Beckham az abszolút tökéletes pasi
Immár hivatalos, hogy David Beckham egy új kampány arcaként debütál, mégpedig a Biotherm arcápolási márka férfi arcápolóinak új nagykövete lesz júniustól. Az együttműködést a legnagyobb titokban készítette elő a sportoló menedzsmentje és a márka "a sportolóként, Apaként, hátrányos helyzetűek segítőjeként és divatikonként egyaránt imádott férfi tökéletesen testesíti meg azt az erőt, ami a Biotherm Homme Aquapower termékcsaládját meghatározza" – jelentette ki a Biotherm.
Ezeket láttad már?
David Beckham az a férfi, aki megváltoztatta a férfiak és a jólápoltság játékainak szabályait azzal, hogy úgy tud a férfi kozmetikumok és a divat meghatározó alakjává válni, hogy eközben megtartotta hihetetlen szexi imázsát és hitelességét. Mindezzel pedig nagyban hozzá tudott járulni ahhoz, hogy ma már a férfiak számára a szépségápolás nem valamiféle elkerülendő, kényes terület, hanem mindennapi élet elválaszthatatlan részévé válhatott.
De mi is az a márka, amellyel David Beckham annyira azonosulni tudott, hogy képviseli azt? A Biotherm Homme bőrápolási luxusmárka Aquapower termékei rendkívül hatékony hidratáló arcápolók. Friss textúráival, kompakt formájával és exkluzív, pumpás kisszereléseivel a tökéletes választás azoknak a férfiaknak, akiknek a pörgős életvitel, a sport, a család és a folyamatosan mindennapi pörgés mellett egy kifogástalan arcápolóra van szükségük.