A szépség hozzáállás kérdése
Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett, és a maga nemében egyedülálló társadalmi kísérlet szerint. A kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy a nők riasztóan nagy, összesen 80%-a érzi rosszul magát a kinézete miatt , ugyanakkor a kutatás az alábbira is rávilágított: a megfelelő hozzáállás utat engedhet, hogy a nők átengedjék magukat a szépségnek, amely ott él bennük. A kísérletet egy rövidfilm dokumentálja.
Ezeket láttad már?
A kísérlet során Dr. Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy egyedi "szépségtapaszt", melytől szebbnek fogják érezni magukat. Ezt követően a nőket megkérték, hogy számoljanak be a két hétben átélt személyes tapasztalatukról, mely gyökeresen megváltoztatta az életüket. A hölgyek kivétel nélkül úgy érezték, hogy a "szépségtapasz" javított az önbecsülésükön, ezért a magánéletükben is olyan mértékű változás következett be, amekkorát korábban remélni sem mertek.
A kísérlet végén elárulták a nőknek, hogy a "szépségtapasz" valójában nem tartalmazott semmit, és azt, hogy szépnek érezték magukat, csakis önmaguknak, a bennük rejlő szépségnek köszönhetik.
"A Dove: Szépségtapasz film tökéletesen bemutatja, hogy a pozitív hozzáállásnak, nyitottságnak köszönhetően a nők szebbnek érezhetik magukat. Reméljük, hogy sikerült minden nőt inspirálnunk, és segítünk nekik abban, hogy ezentúl máshogy tekintsenek önmagukra" - tudtuk meg a Dove magyarországi márkamenedzserétől, Zelenák Katalintól.
A Dove minden nőre számít, hogy egy olyan világot teremthessünk, melyben a szépség a magabiztosság forrása, nem pedig a szorongásé. Amikor a nők kirobbanó formában érzik magukat, egyúttal boldogabbak is. A Dove hisz annak fontosságában, hogy a nők felismerjék magukban a szépséget, ezáltal inspirálni tudják a következő generációt.
Kattints és nézd meg a kampányfilmet: