A Syoss játék nyertesei magyar tervezők ruháiban pózoltak
Ki ne szeretne gyönyörű ruhában, karján egy divatos táskával, csodálatos ékszerekkel a kamera előtt pózolni? A Syoss Gloss Sensation hajszínkrém bevezetése kapcsán induló nyereményjátékban a szerencsés nyertesek egy Berbloom ruhát, Balilla ékszereket és The Béta Version által készített táskákat nyerhettek egy fotózással egybekötve – mindössze egy szelfiért cserébe.
Ezeket láttad már?
A kampány célja a magyar tervezői márkák népszerűsítése volt, valamint hogy megismertesse az újonnan bevezetett Syoss új termékét hajszínkrémet.
A Syoss Gloss Sensation egy gyengédebb alternatíva a klasszikus hajfestékek helyett. Az ammóniamentes hajszínkrém akár 8 hétig egészségesebben tündöklő és csillogó hajat nyújt húsz trendi árnyalatban, a szőkétől a vörösön át egészen a feketéig.
A fődíjra pályázó lányoknak egy szelfit kellett megosztani a #syossglossstar hashtag-el közösségi oldalukon, a három nyertest pedig a tervezőkkel közösen a Henkel választotta ki. A nyertes lányok, Andi, Ildikó, és Bea egy felejthetetlen napot tölthettek egy profi fotózáson Popov Alexandra fotóssal.
A lányok a Berbloom által felajánlott mesés ruhákban, a The Béta Version divatos táskáival, és az összeállításokhoz illő Balilla ékszerekben pózolhattak a kamera előtt.