A Lush új termékeivel az orángutánokat mentheted meg a kihalástól
A szumátrai orangutánok még mindig veszélyben vannak, mivel otthonuk, az esőerdő, folyamatosan pusztul. Csak 14 600 vadon élő példány maradt. Ha elfogynak, örökre eltűnnek.
Ezeket láttad már?
Megváltoztatja a jövőnket: Beautyforradalmat indított a LUSH!
Megváltoztatja a jövőnket: Beautyforradalmat indított a LUSH!
November 30-án a Lush ismét elindítja a Szumátrai Orangután Társasággal (SOS) és az Orangután Információs Központtal (OIC) közös #SOSsumatrakampányt. A Lush célja, hogy felhívja a figyelmet az erdőirtás tragikus következményeire és segítsen megvásárolni 50 hektárnyi olajpálma-ültetvényt, melyet az SOS és az OIC helyreállíthat és ismét élhetővé tehet.
A tavalyi kampány során a limitált kiadású Orangutan szappan segítségével 126 014 fontot (körülbelül 45 millió forintot) gyűjtött össze az SOS és az OIC számára. Ez lehetővé tette 50 hektárnyi földterület megvásárlását Indonéziában; a terület korábban olajpálma-ültetvény volt, de már javában zajlik a természetes állapot visszaállításának folyamata. Idén újabb terület megvásárlása a cél, ehhez pedig ismét a Lush segítségét kérték.
A fürdőkádadban csobban az Ariana Grande által ihletett fürdőbomba
A fürdőkádadban csobban az Ariana Grande által ihletett fürdőbomba
Orangutan szappan
A szappan eladásából származó teljes összeget (az ÁFA levonása után) az SOS támogatására fordítjuk, hogy újabb 50 hektárnyi földterületet vásárolhassanak meg és partnerszervezetükkel, az Orangután Információs Központtal közösen visszaadják az orangutánoknak az otthonukat.
SOS Sumatra samponkorong
A 2017-es kampány során nyújtott támogatásotoknak köszönhetően az SOS és az OIC megvásárolhatott 50 hektárnyi olajpálma-ültetvényt és megkezdhette az újraerdősítési munkálatokat. Most újabb terület megvásárlására nyílt lehetőség. A samponkorong eladásából származó összeg 100 százaléka (az ÁFA levonása után) az SOS számlájára kerül, hogy még több esőerdőt állíthassanak helyre és még több orangutánt menthessenek meg.