A kedvenc alapozód új arca három fantasztikus, inspiráló nő
A L'Oréal Paris True Match alapozójához egy új, különleges online kampány érkezik januárban, amelynek címe "Nothing but the Truth", azaz "Semmi mást, csak az igazat". A kampány fő üzenete, hogy az élet minden területén önmagunkat kell adnunk, őszintének kell lennünk és hinnünk magunkban.
Ezeket láttad már?
A True Match "Nothing but the Truth" kampányának arcai Borbély Alexandra színésznő, Cseke Eszter riporter és dokumentumfilm-rendező és Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő. Olyan hölgyek, akik erősek, motiválók és úgy érték el sikereiket, hogy minden helyzetben önmagukat adták.
Borbély Alexandra 2018-ban nyerte el a GLAMOUR Women of the Year gálán Az év színésznője díjat:
A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást
A L˙Oréal új technológiai innovációja teljes átszabhatja az otthoni bőrápolást
A True Match alapozócsalád a közönségcikk piacon egyedülálló választékban, 15 színben érhető el. Az alaptónusokon kívül az altónusok segítenek, hogy mindenki megtalálja a valóban hozzáillő színt. A True Match alapozók megújult, extra hidratáló formulája hialuronsavval, vitaminokkal és antioxidánsokkal gazdagított.