A Dove új reklámja akkorát üt Trump elnökön, hogy a fal adja a másikat
Azt előre lehetett sejteni, hogy a közösségi térben erősen túlmozgásos és alapvetően is megosztó Donald Trump elnöksége nem fog csendesen telni a médiában.
Ezeket láttad már?
Még szinte neki sem állt kormányozni a mókás frizurájú elnök, máris minden szinten áll a bál. A menekültek befogadását, illetve néhány arab országból a beutazást korlátozni igyekvő elnököt a jog tette helyre, de szerte Amerikában rengetegen adtak hangot a felháborodásuknak. Nem csupán afféle hisztériás sztárokról van szó, hanem igencsak komoly, nagyvállalatok helyezkedtek szembe az elnökkel. A Facebook, , a Microdoft, a Google és az Apple például összefogott, hogy megakadályozzák az elnök tervét, Trumpra reagálva a Starbucks pedig elhatározta, hogy menekülteket fog alkalmazni az üzleteiben.
A tettek mellett se szeri, se száma a különféle gesztusoknak, Lady Gaga például a Super Bowl félidei show-jában állt ki a sokszínű Amerika mellett. A focidöntő egyébként kisebb viharokat kavart a menekültekkel kapcsolatban is. Több cég félreérthetetlenül reagált Trump eddigi intézkedéseire, kijelentéseire. Úgy tűnik, hogy az elnök furcsaságai nagyon inspirálóan hatnak a reklámszakemberekre. Most a Dove márka állt elő egy zseniális reklámmal, ami már meg is jelent angol lapok hasábjain. Az új Dove izzadásgátló termékcsalád kampányában egy sor "alternatív tényt" sorolnak fel. Az "alternatív tény" fogalmát Trump kampányában vetették be, mondván, hogy azok a dolgok, amelyet a derék Donald összehord és láthatóan hazugságok, azok valójában nem is hazugságok, hanem alternatív tények.
Nos, a Dove félreérthetetlenül csinál viccet a trumpi politikából, amikor olyan alternatív tényekkel reklámozza az új termékét, miszerint:
Az új Dove izzadásgátló összetevőitől körülbelül 40 ponttal emelkedik az IQ-d.
Az új Dove izzadásgátló először Kleopátra használta.
Az új Dove izzadásgáltó rímel a narancsra.
Az új Dove izzadásgátló ismer egy srácot, aki el tudja intézni, hogy felkerülj a vendéglistára.
Az új Dove izzadásgátló növeli a Wi-Fi-d jelerősségét.
Ilyen és ehhez hasonló marhaságok szerepelnek a reklámban, természetesen a hirdetés úgy teljes, hogy ezért egy igazi tényt is említenek a termékről. Egy 10-es skálán mennyire jelenthet jót, ha már az izzadásgátló reklámjában is a világ legnagyobb hatalommal rendelkező politikusán gúnyolódnak?