40 éve piacon a magyar szépségápolási márka - álomszép helyszínen ünnepeltük a Helia-D születésnapját
A magyar bőrápoló márka, amit anyukád, de még a nagymamád is ismer, és szeretettel használ: igen, ez a Helia-D, ami idén töltötte be a 40. születésnapját.
Ezeket láttad már?
A Helia-D sikertörténete egy TV interjúval vette kezdetét a 80-as évek elején, amiben a nézők egy kedves idős hölgyet ismerhettek meg, aki napraforgószárból készített saját termékeit használva őrizte meg bőre üdeségét és fiatalságát. Vizsgálatok és kutatómunkák hosszú sora után az ötlet meggyőzőnek bizonyult: kis idő elteltével éves szinten több milliós eladásokat produkált a márka. 2022-ben, a 40. születésnapját ünneplő Helia-D közel 300 készítményből álló termékskálájával oszlopos tagja a legsikeresebb magyar vállalatoknak. Ezen jeles alkalomból látogathattunk el a Tokaji Borvidék szívében található Tolcsvára, ami más nevezetességei mellett a Helia-D Herba Kastélynak is otthont ad.
A természet közelsége, a borvidékekre jellemző különleges hangulat egyedülállóvá teszi ezt az 1700 főt számláló községet. A környéken sehol máshol nem található ennyi, egészen pontosan hat reneszánsz korból fennmaradt építészeti műremek, melyek közül az egyik a Helia-D Herba Kastély. A gyógyhatásáról méltán híres tokaji eszencia nyomán itt fogant meg a Helia-D tokaji aszús termékcsaládjának ötlete.
A kastély parkjában egy virágzó gyógynövénykert látványa tárul a szemünk elé, és a gyógynövényeken keresztül megismerkedhetünk azokkal a hatóanyagokkal, amelyek a Helia-D termékek alapját képezik. A márka olyan különleges összetevőket is használ, amikről nem is gondoltuk volna, hogy a szépítészetben elért eredmények fontos szereplői.
Az egyik legizgalmasabb program a személyre szabott krém elkészítése, amit helyben, vezetés segítségével keverhetünk ki különböző eszenciákból és illóolajokból. Részletes leírást kapunk kézhez az összetevők hatóerejéről, és a várt eredmény alapján dönthetünk, mit teszünk a könnyed, vagy gazdag textúrájú arckrémünkbe.
Kerek évfordulója apropóján a márka néhány új termékkel kedveskedik használóinak: a cseppentős szérumokkal. Mivel a nők minden korosztályban egyre tudatosabbak gondolkodnak szépségápolás terén, a koncentrált hatóanyagtartalmú szérumoknak is megnövekedett a szerepe. A Helia-D olyan innovatív összetevőkkel gazdagította új termékeit, mint például a különböző peptidek, amelynek egyes változatai az aranynál is drágábbak - a bőrápolásban pedig kimagaslóan jó eredményeket érnek el.