Trendi külsőt kapott a Glamour.hu
Ahogy időnként mindenki késztetést érez egy alapos ruhatárfrissítésre, úgy éreztük mi is a sürgető vágyat, hogy a nemzetközi trendekhez illő dizájnnal és modern felhasználói megoldásokkal adjunk új megjelenést a Glamour.hu-nak.
Ezeket láttad már?
„100%-ban Rád szabva” – ezt az alapelvet követtük az oldal átalakításakor, hiszen nekünk az a legfontosabb, hogy az olvasóink azt a tartalmat kapják és olyan formában, ami a leginkább passzol hozzájuk. Az új Glamour.hu felépítésének tervezésekor ezért azokat a böngészési szokásokat tartottuk szem előtt, amelyeket fiatal közönségünk már megszokhatott a közösségi oldalakon. 33%-kal egyszerűbb keresőfelület – ilyen lett az új glamour.hu.
Ünnepeljük meg együtt!
Weboldalunk megújulása alkalmából egy szerencsés olvasónk méretre szabott dizájner ruhát nyerhet Cakó Kinga Women of The Year díjas divattervező műhelyéből – szintén a „100%-ban Rád szabva” elvünk jegyében. Játékunk a GLAMOUR Hungary Instagram oldalán fut március harmadik hetében, itt várjuk a divatrajongók jelentkezését.
Hirdető partnereinket is meglepjük egy testreszabott ajándékkal
Hirdetőink számára is van egy jól csengő meglepetésünk! Azok a márkák, amelyek a következő két hónap során, tehát március 8. és május 7. között a Glamour.hu-n helyezik el hirdetéseiket, egy teljes mértékben az ő igényeikre szabott, listaáron számított nettó 1 millió forint értékű hirdetési csomagot kaphatnak tőlünk. Az, hogy ki lesz a szerencsés hirdető, hitelesített sorsolás útján dől majd el. Ha érdekli az ajánlat, kattintson ide a kapcsolatfelvételhez!
Nemzetközi trendek ihlették – bővebben az új Glamour.hu-ról
Elárulunk néhány kulisszatitkot a honlapunk felfrissítéséről. Dömsödi Balázs, az Ergománia ügynökség senior UX dizájnere foglalta össze a legérdekesebb szakmai műhelytitkokat:
„Az oldal felépítésének, navigációjának tervezésekor olyan megoldásokat kerestünk, amik egyszerre frissek, de már megszokottnak, kényelmesnek számítanak a legtöbb olvasónak. Ezért választottuk a népszerű közösségi appokon már beváltnak számító swipe-olható képes fejlécet a kör alakú kiemelt témákkal. A kör-motívumot tovább vittük a megnyitható főmenübe is, ahol egy bővíthető, azaz jövőbiztos menü-blokkot képez.
A grafikai arculat kialakítása során el akartuk kerülni a női célcsoport megszólítására túlhasznált színeket. Megnyugtató, bizalmat ébresztő, időtálló színvilágot kerestünk, így inkább a pasztellszínek felé fordultunk. Így találtunk az oldalt meghatározó barackos rózsaszínre, mint alapszínre, és az azt kiegészítő, pasztell sötétzöldre, amik a megfelelő arányban nagyon jól működnek együtt. Színválasztásunkat nagyban befolyásolták a legesztétikusabb külföldi példák, elsősorban a brit Glamour honlapja is.
A klasszikus magazin-olvasási élményt a betűtípussal is hangsúlyozni akartuk, ezért a cikk címekhez egy talpas, jól olvasható, “printes”, magazinos fontot használtunk. A cikkek szövegéhez megtartottuk a weben jól bevált, dísztelenebb, zajmentesebb talpatlan betűtípust.
A kutatást és a felhasználói élmény tervezést az Ergománia végezte, a grafikai tervezés a Zwoelf munkája” – foglalta össze a szakember.