GLAMOUR szerkesztőségi küldetésnyilatkozat

Értékteremtő és minőségi tartalmat kreálunk, sikerünk alappillére a magas színvonal. Etikus és professzionális újságírói gyakorlatunk mércéjét a szerkesztőségi küldetésnyilatkozatunk határozza meg, amelyet a szerkesztőségünk minden tagjára, a velünk dolgozó szabadúszó újságírókra, és megbízott munkatársainkra is kötelező érvényűnek tekintünk.

A GLAMOUR nem fél feltenni azokat a kérdéseket, amelyek minden nőt foglalkoztatnak. Hiteles, tudatos, informatív, okos és szórakoztató magazin. Elkötelezett a nők jogai, esélyegyenlőség, az emberi jogok, a kisebbségi ügyek, az egyenlő bánásmód, a környezetvédelem kérdésében.

Nyitottság

Szerkesztőségünk befogadó, a változásokra és a világ dolgaira nyitott, kíváncsi munkatársakból áll.

Minőség

Munkánk során a legjobb minőségre törekszünk. Középpontban a pontosság, pártatlanság és a sokszínűség áll. Ezek olyan értékek, amelyek minden általunk készített cikket, videót, fotót meghatároznak. A témákat minden oldalról megvizsgáljuk, a pontos információk érdekében szakértők segítségét kérjük, az információkat pedig több oldalról ellenőrizzük.

Kiegyensúlyozottság

Hiszünk a társadalmi sokszínűségben, témáinkban a társadalom egészéhez szólunk. Kerülünk minden fajra, vallásra, nemre vagy szexuális irányultságra, illetve bármely fizikai vagy mentális betegségre, fogyatékosságra való előítéletes utalást, adatok közlését.

Csatlakoztunk a nemzetközi Equal Voice kezdeményezéshez, törekszünk arra, hogy növeljük a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a tartalmainkban, és a saját szervezetünk kialakításánál is. Vállaljuk a tevékenységünk monitorozását, és ennek alapján elkészítjük a nemek közötti egyensúly növelésére vonatkozó stratégiáinkat, figyelembe véve az adott kiadványunk sajátosságait, olvasóközönségét, márkacéljait is.

Függetlenség

Fontos számunkra az olvasóink tényszerű, pártatlan, hiteles tájékoztatása. A kereskedelmi célú tartalmakat minden esetben jelöljük. A hirdetések közzététele a cégcsoport hirdetési szabályzatának, illetve a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátozásairól szóló törvény rendelkezéseinek megfelelően történik.

Válaszadási jog

Interjúink az alanyok előzetes jóváhagyásával jelenhetnek meg. Tiszteletben tartjuk a magánélet sérthetetlenségét, felelősségteljesen nyúlunk a magánéletet is érintő témákhoz.

Adatok védelme

Védjük a személyes adatokat és bizalmas információkat a jogosulatlan hozzáféréssel, a visszaélésekkel, illetve azok elvesztésével szemben. Személyes adatokat csak a szükséges és megengedett mértékben gyűjtünk, kezelünk és használunk fel.

Helyreigazítás

Tárgyi tévedést a szerkesztőség elérhetőségein keresztül tudnak jelezni olvasóink, igyekszünk az esetleges hibákat a lehető leghamarabb kijavítani.

Kiskorúak védelme

Teszünk a kiskorúak megfelelő és biztonságos médiareprezentációjáért, kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a szakemberek ajánlásait maradéktalanul figyelembe véve védjük a kiskorúak jogait. Ebben szakmai partnerünk a Hintalovon Alapítvány.

18 éven aluliakkal külsös megbízási szerződést még harmadik félen keresztül sem kötünk, kivéve olyan kiemelkedő tevékenységet folytatott közszereplőket, akik széles körben érdeklődésre tartanak számot.

Fenntarthatóság

Hiszünk a fenntarthatóságban, ezért a magazinunkhoz használt alapanyagokat igyekszünk a környezeti értékeket és a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős erdőgazdálkodásból beszerezni. A GLAMOUR-napok kommunikációjában évről-évre a tudatosan megtervezett vásárlást hangsúlyozzuk, és erre ösztönözzük olvasóinkat is.

Fontos számunkra az újrahasznosítás, elkötelezettek vagyunk a klímasemlegesség mellett, törekedve arra, hogy károsanyag-kibocsátásunkat minden területen csökkentsük. Ennek részeként vállaltuk, hogy – elsőként a magyar kiadóvállalatok közül – mérjük és csökkentjük a weboldalunk karbonkibocsátását. Digitális karbonlábnyomunk csökkentése érdekében folyamatosan korrigáljuk és fejlesztjük a munkafolyamatainkat.

Tulajdonos

A GLAMOUR a Condé Nast márkája, női magazinok közül az egyik legismertebb a piacon. Magyarországon a Ringier Hungary Kft. a nemzetközi Ringier Csoport tagja adja ki. A médiavállalat két kontinens – Európa és Afrika – tizenkilenc országában van jelen, világszerte mintegy 6400 szakembert foglalkoztat. A Ringier AG egy svájci székhelyű média- és technológiai vállalat. A cégcsoport több mint 140 vállalkozást foglal magában, melyek számos vezető médiamárkát, digitális platformot és online piacteret működtetnek. A Ringier Hungary Kft. bevétele print és digitális tartalom értékesítéséből, lapértékesítésből, illetve hirdetési felületeinek értékesítéséből származik.