A GLAMOUR változatos témájú és tudatos női magazin

A GLAMOUR nőket megszólító magazin, fókuszában a divat, szépségápolás, karrier, egészség, pénzügyek, horoszkóp és a mindennapi élet kihívásaira adott válaszok állnak. A GLAMOUR-napok évente négy alkalommal ösztönöz a tudatos vásárlásra, közösségünkben állandó kedvezményekkel és extra tartalmakkal várjuk az olvasóinkat, szakértőink segítenek hiteles, okos, átgondolt, tudatos, hozzáértő válaszokat adni a nőket érintő legfontosabb kérdésekre.

Az évente négy alkalommal megrendezett shopping-ünnepnek komoly történelme van a márka életében: „A GLAMOUR-napok kitalálásakor az járt a fejemben, hogy ne magunkat, hanem az olvasóinkat ünnepeljük, ők jussanak hozzá olyasmikhez, amiket egyébként nehezebben tudnak kigazdálkodni, vagy amiből sokra van szükségük és emiatt sok pénzt is meg tudnak spórolni, azt másra költhetik, egy wellness-hétvégére, tanulásra, énidőre.

A nőknek még mindig megdöbbentően kevés az önmagukra fordított idejük, hiszen a láthatatlan munka, a mások segítése miatt mindig háttérbe sorolják a saját igényeiket a feltöltődésre. Reméljük, most sikerül kicsit önmagukkal foglalkozniuk!” – mondta a GLAMOUR főszerkesztője, Maróy Krisztina.

A GLAMOUR a legtöbb példányszámban eladott glossy magazin.

  • Több mint 400 ezer értékesített példány 2023-ban, közel 80 százalékos piaci részesedés a glossy szegmensben.
  • Online piacvezető szerep 2023 Q4-ben.
  • Közel 450 ezer követő a social platformokon.

(Adatok: MATESZ, NOK, GeminusDKT)

GLAMOUR szerkesztőség
Fotó: Ringier Archívum/Glamour

A GLAMOUR szerkesztősége olyan szenvedélyes és tehetséges szerzőkből áll, akik nem félnek feltenni azokat a kérdéseket, amelyeket minden nőt foglalkoztatnak. A magazin szórakozást nyújt az énidőhöz, inspirál, és exkluzív tartalommal támogatja az olvasókat, hogy boldog és sikeres életet éljenek. Egy olyan építő közösség, ami húsz éve jelen van a magyar nők életében, és piacvezető szereplő a szegmensben.

Célközönségünk

A GLAMOUR olvasói 18-39 év közötti, a világra nyitott, kíváncsi nők, akiknek fontos a divat, a szépségápolás, az egészséges életmód, és érdeklődnek a társadalmunkat, nőket érintő kérdések iránt is. Nem csak a fizikai, de a mentális egészségükért is tesznek, fontos számukra a karrierük, párkapcsolataik, barátaik, de érdeklődnek a sztárhírek iránt is.

  • 27% férfi
  • 73%
  • 50% 30–59 éves korosztály
  • 65% ESOMAR ABC státusz
  • 73% Budapesten, megyeszékhelyen vagy egyéb városban élő
  • 68% Diplomás vagy érettségizett

Közösségi média számok

Eredményeink

Minden auditált területen piacvezető glossy brandként zártuk a tavalyi évet!

Öt tény támasztja alá a GLAMOUR elsőségét:

  1. PRINT — Legtöbb példányban eladott glossy magazin* Több mint 400 000 értékesített példány 2023-ban, közel 80%-os piaci részesedés a glossy szegmensben
  2. PRINT — Legolvasottabb glossy magazin** 127 000 olvasó
  3. ONLINE — No.1. online glossy site*** Piacvezető pozíció 2023 Q4-ben 1,3 millió total havi elérés a glamour.hu-n 2023 decemberében
  4. HIRDETÉS — No.1. glossy márka a hirdetői piacon**** 1,9 milliárd forintos hirdetési bevétel 39%-os piaci részesedés a glossy hirdetési piacon
  5. SOCIAL & MOBIL — No.1. glossy brand***** Közel 450 ezer követő a social platformokon Piacvezető glossy mobil app: 200 ezer eszközön

*MATESZ Q4 jelentés **NOK 2023 Q2 ***GemiusDKT ****Adex 2023 listaáras költés *****Ringier Hungary saját adat

Légy a GLAMOUR-univerzum része

Magazinunk offline és online is jelen van, az évente kétszer megjelenő GLAMOUR Book egy olyan egyedülálló, időtálló kiadvány a magyar piacon, amely kikapcsol, feltölt, és állandó helyet kap a könyvespolcon vagy a kávézóasztalon.

  • A GLAMOUR + biztonságos, támogató, az olvasót feltöltő tér, amelyet azért hoztunk létre az interneten, hogy egy helyre gyűjtsük mindazt, amitől jól érzed magad. Egy olyan hely, az olvasó feltöltődhet, kikapcsolódhat, tájékozódhat az interneten jellemző kapkodás nélkül. A cikkeinket az egyediség és a magas esztétikai igényesség jellemzi.
  • A GLAMOUR-napokon évente négy alkalommal buzdítjuk olvasóinkat a tudatos és előre tervezett vásárlásra.
  • GLAMOUR közösségünkben extra tartalmak, exkluzív cikkek, videók és állandó kedvezmények várják az előfizetőket.
  • A GLAMOUR Women of The Year gálán minden évben a kiemelkedő teljesítményt nyújtó nőket díjazzuk, Magyarország egyik legizgalmasabb eseménye, amiről még napokig beszél az egész sajtó.
  • A GLAMOUR Beautyfesztivál pedig Magyarország első és igazi beautyfesztiválja, a zártkörű eseményen szakértők, és izgalmas beauty programok várják a látogatókat, év közben pedig a különböző BeautyBox válogatások gyakran egy órán belül elkelnek.

Csapatunk

Szerkesztőségünk hisz abban, hogy tisztelettel, empátiával és pontossággal osszunk meg történeteket és információkat. Csapatunk nyitott, sokszínű, kíváncsi, befogadó, és hiszünk abban, hogy ez a szemlélet a sikerünk egyik kulcsa.

MaroyKrisztina-portre

Főszerkesztő:

Maróy Kriszta

bw CsatiMelinda uj

Vezető szerkesztő:

Csáti Melinda

SomogyiTothBeata portre

Online vezetőszerkesztő:

Somogyi-Tóth Beáta

bw SchneiderZoltan

Művészeti vezető:

Schneider Zoltán

bw MarencsakZsofi

Szépségrovat szerkesztő:

Marencsák Zsófia

bw JuhaszEdina

Szerkesztő:

Juhász Edina

bw PinterJudit

Vezető divatszerkesztő:

Pintér Judit

bw KokenyNikoletta

Szerkesztés:

Kökény Nikoletta

bw CsillagSzilvia

Divatszerkesztés:

Csillag Szilvia

bw HercegEva

Képszerkesztő:

Herceg Éva

bw MarosfalviEva

Tördelőszerkesztő:

Marosfalvi Éva

bw NedjalkovBeata

Online-szerkesztő:

Nedjalkov Beáta

bw SarkadiSiklosiNina

Online-szerkesztő:

Siklósi-Sarkadi Nikolett

bw DanielaIvanova

Online-szerkesztő:

Ivanova Daniella

bw NyulAndrea

Online-szerkesztő:

Nyul Andrea

bw KatonaDoraMya

Vizuálistartalom-szerkesztő:

Katona Dóra Mya

bw BakonyiPetra

Szerkesztőségi asszisztens:

Bakonyi Petra

Ismerd meg a GLAMOUR magyarországi történetét!

A GLAMOUR a Condé Nast márkája, női magazinok közül az egyik legismertebb a piacon. A világ tíz országában van jelen, Magyarországon a Ringier kiadó vállalathoz tartozik.

  • A GLAMOUR magazin 2004-es indulása óta a magyar médiapiac meghatározó szereplője, alapítása óta Maróy Krisztina látja el a főszerkesztői feladatokat.
  • 2005-ben tartottak először GLAMOUR-napokat, ez volt az első ilyen jellegű kezdeményezés Magyarországon, ami mára a legnagyobb, legismertebb és legsikeresebb országos kuponakcióvá nőtt, és több más európai ország GLAMOUR magazinja is átvette az ötletet.
  • A magazin 2008 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a nőket, a női sikereket, és ezzel együtt hangsúlyozza az egyenlő bánásmód és fizetések, a női egzisztencia fontosságát.
  • 2021-ben jelent meg először a GLAMOUR BOOK azóta a kiadvány témái között szó volt a fenntarthatóságról és környezetvédelemről, a test különböző aspektusairól, a mentális egészségről és a technológia mindennapi életünkre gyakorolt hatásáról.
  • Az Univerzum applikáció az indulása óta több mint 30 ezer előfizetővel rendelkezik. A csapat pedig azon dolgozik, hogy a GLAMOUR világa folyamatosan értékes élményeket tudjon nyújtani az olvasók számára.
  • A GLAMOUR-napok, a GLAMOUR 2005-ben elindított Shoppingünnepe a hosszú távon hatékony marketingkommunikációért bronz Effie-díjat nyert.
A GLAMOUR-napok, a GLAMOUR 2005-ben elindított Shoppingünnepe a hosszú távon hatékony marketingkommunikációért bronz Effie-díjat nyert.
Fotó: GLAMOUR archívum

Vissza a gyökerekig

A GLAMOUR magazin a dolgozó nőknek szóló női divat- és életmódmagazinként 1939-ban indult New Yorkban, és nagyon hamar a médiapiac meghatározó szereplőjévé vált. Változatos témái között szerepelt a divat, szépségápolás, karrier és az életmód.

  • 1968 augusztusában a GLAMOUR lett az első női magazin, amelynek címlapjára afro-amerikai modell került.
  • 1990 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a szakmájukban kiváló nőket, majd a digitális átalakulásra gyorsan reagálva a nyomtatott magazin mellett az online térben is egyre nagyobb hangsúllyal lett jelen.
  • Közben folyamatosan bővült a témák sokszínűsége, és egyre hangsúlyosabban jelentek meg aktuális társadalmi és politikai témák, a nőjogok és egyenlőség ügye.

A GLAMOUR márka jelenleg a világ tíz országában van jelen.

Tagságok

Hiszünk a fenntarthatóságban, és teszünk is érte!

Éppen ezért a GLAMOUR-napok kuponfüzethez használt alapanyag a környezeti értékeket és a fenntarthatóságot szem előtt tartó, felelős erdőgazdálkodásból származik, a legökotudatosabb olvasóink pedig a GLAMOUR Univerzum applikációban is elérik a kuponokat. A GLAMOUR-napok kommunikációjában évről-évre a tudatosan megtervezett vásárlást hangsúlyozzuk, és erre ösztönözzük olvasóinkat az impulzív shoppingolás helyett.

És ha már kommunikáció: 2023-ben először a kampányidőszak után raktárba kerülő közterületi, összesen hatvan négyzetméternyi molinóból erős, strapabíró és trendi táskakollekció készült, melyben a medencebag dizájn csapata volt segítségünkre. A limitált kollekció darabjai azóta eljutottak a leglojálisabb GLAMOUR-olvasókhoz és a véleményformáló influenszerekhez is.

A GLAMOUR számára fontos a tudatosság és a fenntarthatóság, melynek része, hogy monitoringozni kezdtük a GLAMOUR.hu karbon-kibocsátását is

„Nemcsak a GLAMOUR márkánknál, de a kiadói tevékenységünk számos más pontján is tudatosan figyelünk arra, hogy környezettudatos megoldásokkal éljünk, amennyire csak lehetőségeink engedik. Igaz ez a nyomtatáshoz használt papírforrások kiválasztására, a biológiailag lebomló csomagolóanyag használatára, sőt, már a digitális kiadványaink karbon-kibocsátását is monitorozni kezdtük, hiszen a digitális életmódnak, az online médiafogyasztásnak is van öko-lábnyoma. Ez a hozzáállás nem áll meg nálunk a szavak szintjén, plusz forrásokat is szánunk arra, hogy a szemléletmódunk a GLAMOUR-táskákhoz hasonló akciókban és tettekben nyilvánuljon meg” - hangsúlyozza Tóth-Császár Gergely magazin-üzletágvezetőnk.

De a fenntarthatóságra ösztönözzük olvasóinkat a Gardróbfrissítés elnevezésű projektünkkel is, melynek lényege, hogy az olvasók megunt, leadott ruhái új esélyt kapjanak egy új életre a több tudatosság, kevesebb környezetszennyező ruhafelhalmozás jegyében. Fontos megjegyezni, hogy a leadott ruhákat tiszta, kivasalt állapotban vásárolhatják meg az érdeklődők egy pop-up store-ban, a befolyt pénzzel pedig (minden egyes darab jelképes összegért vásárolható meg) egy fontos társadalmi kérdéssel foglalkozó szervezetet támogatunk.

Tulajdonosi háttér

‎A GLAMOUR kiadója a Ringier Magyarország.

A Ringier Hungary a nemzetközi Ringier Csoport tagja. A médiavállalat két kontinens – Európa és Afrika – tizenkilenc országában van jelen, világszerte mintegy 6400 szakembert foglalkoztat. A Ringier AG egy svájci székhelyű média- és technológiai vállalat. A cégcsoport több mint 140 vállalkozást foglal magában, melyek számos vezető médiamárkát, digitális platformot és online piacteret működtetnek. A Ringier üzemi eredményének 79 százaléka online tevékenységből származik, ezzel a vezető európai digitális médiavállalatok közé tartozik.

A családi tulajdonban lévő vállalkozás 1833-as alapítása óta, immár 190 éve hisz a vállalkozói szellemben, az együttműködésben, az innovációban, a bizalomban és a bátorságban. Az egyre bonyolultabbá váló és kihívásokkal teli világban a Ringier küldetése, hogy életben tartsa az olvasók, felhasználók érdeklődését az őket körülvevő világ iránt – és azon túl is. A Ringier AG honlapja: www.ringier.com

A profession.hu tulajdonosaként a Ringier Csoport a magyarországi állásportálok piacán is jelen van. Több mint 70 százalékos piaci részesedésével a profession.hu Magyarország vezető online álláshirdetési oldala.

Kiadó és kapcsolat

Kiadó: RINGIER HUNGARY KFT.

Felelős kiadó: Kovács Tibor ügyvezető igazgató

Üzletágvezető: Tóth-Császár Gergely

Postai levélcím: 1535 Budapest, Pf. 591

Szerkesztőségi e-mail: glamour@glamouronline.hu

Ügyfélszolgálati e-mail: ugyfelszolgalat@ringier.hu

Lapelőfizetéssel kapcsolatos információ:

E-mail: terjesztes@ringier.hu

Előfizetés a GLAMOUR magazinra



Hirdetés:

Telefon: (+36 1) 488-5700/1281

Fax: (+36 1) 488-5775

e-mail: sales@ringier.hu