Tervezd át a Westend logóját és nyerj!
Hirdetés
Profi és amatőr grafikusok figyelem! Ismét meghirdeti kreatív tervezőpályázatát a Westend, amelyen saját dizájnnal kell megtölteni a W logót: idén a jövő bevásárlóközpontja témában pályázhatunk.
Ezeket láttad már?
A Westend negyedik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot – idén Tervezd velünk a jövőt! címmel – az első évben a Westendhez fűződő élmények, ezt követően a közösség, tavaly pedig a fenntarthatóság témájában. Idén mindenkit arra buzdítanak, hogy töltse meg olyan saját tervezésű dizájnnal a logójukat, ami a vásárlás jövőjét vetíti elénk. A legjobb alkotásokat értékes nyereményekkel díjazzák, majd egy kiállítás keretében meg is nézhetjük őket a Westend folyosóin.
Gondolkodtál már azon, hogy milyen lesz a jövő 20-30 év múlva? Lesznek még hagyományos boltok? Robotok fognak kiszolgálni minket az üzletekben? Lesznek még próbafülkék, vagy már mindent csak VR szemüvegen keresztül lehet majd megnézni? Mik lesznek az uralkodó trendek? Mi lesz a nagy divatházakkal? Hordunk még farmert? Mennyire lesznek személyre szabhatóak vásárlásaink? Hogyan változnak meg közösségi tereink? Mi lesz a fenntarthatósággal? Ezek a kérdések biztosan téged is foglalkoztatnak, a változás pedig elkerülhetetlen. A jövővel kapcsolatban egyre több tudományos kutatást olvashatunk, amelyek különböző szempontból vizsgálják az előttünk álló évtizedeket. A Westend most azonban a lelkes látogatók és érdeklődők, profi és amatőr grafikusok véleményére kíváncsi. Ha te is szoktál ezeken a kérdéseken gondolkodni, akkor ez a pályázat neked szól! Ehhez a Westend ismét átengedi látványos logóját, amit most te is feltölthetsz digitálisan kreatív tartalommal úgy, ahogy elképzeled a jövő bevásárlóközpontját!
A beérkezett alkotásokat rangos szakmai zsűri bírálja el, az eredményhirdetésre pedig november 21-én kerül sor. A zsűri tagjai: Csorba Eszter, a Westend marketing igazgatója, Orr Máté festőművész, a Várfok Galéria művésze, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia kurátor, művészettörténész. Ők ítélik oda az első három helyezettnek a 300.000, 200.000 és 100.000 forint értékű Westend ajándékkártyákat. A műveket bérlői zsűri is véleményezi, akik különböző értékű ajándékutalványokkal díjazzák a legkíválóbb pályázókat. A Vapiano egy 50 000, a Humanic 40 000, a C&A 30 000 forint értékű ajándékutalványt, a Kiehl’s pedig egy 50 000 forint értékű arcápolási termékcsomagot ajánlott fel. Ezenfelül lesz még online közönségszavazás is az üzletközpont Facebook oldalán, a legsikeresebb három alkotást pedig egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák. A legjobb 40 alkotást a Westend látogatói is megtekinthetik, ugyanis az eredményhirdetés napján kiállítás nyílik belőlük a bevásárlóközpont folyosóin, amely egészen 2024. január 15-ig lesz elérhető. A pályázati anyagokat november 5-ig kell feltölteni az Westend honlapjára, ahol a részletes pályázati kiírás is megtalálható. Ha még nincs ötleted, akkor meríts inspirációt a tavalyi alkotásokból, ahol a fenntarthatóság és a tudatos életmód volt a téma. Ragadd meg a lehetőséget és mutasd meg a Westend logóján keresztül, hogy szerinted milyen lesz a jövő bevásárlóközpontja!