Sneakerness Budapest 2024: Készülj az év legnagyobb sneaker eseményre!

Hirdetés

ma 17:40
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

November elején újra eljött az év legjobban várt sneaker eseményének ideje Budapesten, ahol a sneakerek rajongói két napon keresztül merülhetnek el a cipők és streetwear világában. A Millenáris ad otthont a Sneakerness Budapest-nek, ahol exkluzív cipőkkel, streetwear márkákkal, vintage shopokkal, híres vendégekkel és fantasztikus programokkal várják az érdeklődőket.

Sneakerness Budapest 2024: Készülj az év legnagyobb sneaker eseményre!
Fotó: Sneakerness Budapest

A 2024-es Sneakerness Budapestre olyan ikonikus nevek érkeznek, mint Jeff Staple, a 10 milliós PIGEON Dunk alkotója, valamint a Culture Kicks csapata, akik többmilliós nézettséggel rendelkeznek a közösségi médiában, híressé azzal váltak, hogy live-ban alkudnak, adnak vesznek cipőket. Trunk Tamás, az esemény magyarországi liszensztulajdonosa és szervezője, valamint Schäfer András közös márkája, a SORDEO, is bemutat egy limitált kiadású kollekciót a fesztiválon.

Az eseményen a hazai rap szcéna neves képviselői és tehetségei is színpadra állnak, mint Lmen Prala, a Culture Street színpadon az ifjúság és OG kultúrák képviselői beszélgetnek.

Trunk Tomi újra megrendezi Budapesten Európa vezető sneaker esményét

Párizs, Amszterdam, Milánó és Zürich után november 2-3-án ismét megrendezésre kerül a Sneakerness Budapest, a Millenáris területén. Trunk Tamás, az esemény hazai szervezője, gondoskodik arról, hogy a magyar közönség ismét részese lehessen Európa egyik legnagyobb sneaker eseményének. A fesztiválon olyan hírességek is részt vesznek, mint Jeff Staple és a Culture Kicks, a sneaker resellerek legendás csapata.

Tavaly debütált először a Sneakerness Magyarországon, ahol hatalmas sikert aratott, több mint 6000 látogatót vonzva. Az esemény nemcsak a sneaker kultúra iránti lelkesedést bizonyította, hanem a Lounge Group által szervezett SneakPeek aktivitás sikerét is, amely a jövő kreatív tehetségeinek felkutatását célozta meg a sneaker közösségen belül.

Ikonikus sneakerek és sztárvendégek

A Sneakerness 2024-ben ismét lenyűgöző programokkal és sztárvendégekkel érkezik Budapestre. Jeff Staple, a világhírű PIGEON márka alapítója, és a 10 millió forintos PIGEON Dunk tervezője, személyesen is jelen lesz az eseményen. Az érdeklődők nem csak megcsodálhatják a világhírű sneakereket, hanem találkozhatnak a Culture Kicks csapatával is, akik élőben tartanak sneaker-alkukat a helyszínen, így a látogatók akár részt is vehetnek a folyamatban.

A fesztivál különlegessége idén a Trunk Tamás és Schäfer András által létrehozott SORDEO márka, amely limitált kiadású kollaborációs kollekcióval készül az eseményre. A fesztiválon emellett a magyar rap szcéna képviselői is fellépnek, többek között Lmen Prala, aki garantáltan különleges hangulatot teremt a színpadon.

Fotó: Sneakerness Budapest

Sneakerkultúra testközelből

A Sneakerness Budapest nemcsak a sneakerrajongóknak szól, hanem mindenkinek, aki szeretne betekintést nyerni a sneakerkultúrába. Az eseményen több ezer kiállított cipő közül válogathatsz, beleértve az akár több millió forint értékű ritkaságokat is. A vintage árusoknál különleges darabokat szerezhetsz be, és lehetőséged van akár "steal" áron, vagyis piaci ár alatt vásárolni sneakereket.

A fesztiválon a Monster is képviselteti magát egy half-pipe-pal, ahol deszkások mutathatják be tudásukat. Ha inkább kosárlabdázni támad kedved, erre is lehetőséged lesz. A Sneakerness a sportcipők és a streetwear kultúra szerelmeseinek valódi Mekkája lesz ebben a két napban, ahol az élmények és a közösség mindenkit magával ragad.

A priority jegyekkel rendelkezők már reggel 11 órától beléphetnek, hogy elsőként vehessék szemügyre a legjobb ajánlatokat, és a különleges kedvezményeket is kihasználhassák a kereskedőktől. Jegyek már most elérhetők itt, ne maradj le a 2024-es év legnagyobb sneaker eseményéről!

A sneakerkultúra és a kreatív iparág összefonódása

Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója szerint a Sneakerness és a SneakPeek kiváló platform arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsék a reklámszakma iránt, amely világszinten küzd az utánpótlás hiányával. „Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között rengeteg hasonlóság fedezhető fel, erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg” – mondta Radovics.

A SneakPeek versenyen a kreatív szakemberek és a sneaker közösség képviselői is együttműködnek. A szakmai zsűriben helyet kapott Trunk Tomi, a Sneakerness Budapest főszervezője, valamint Chase Young, a Culture Kicks alapítója is. A versenyzők között összesen 600 ezer forint értékű SEIKO utalvány talál gazdára, míg a különdíj Sordeo merch szettet jelent. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig gyakornoki vagy junior pozíciót nyerhetnek a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketing csapatában.

A jelentkezési határidő 2024. október 27., és ezen az oldalon lehet nevezni.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Az emberek jobban kedvelnek, mint gondolnád - de akkor miért hiszed az ellenkezőjét?

glamour plusz ikon Az emberek jobban kedvelnek, mint gondolnád - de akkor miért hiszed az ellenkezőjét?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Mutatunk 3 beauty tippet, ami erőt ad a nehéz napokon (x)

Mutatunk 3 beauty tippet, ami erőt ad a nehéz napokon (x)

Cipők, amikre nem lehet nemet mondani: mutatjuk a Kazar új kollekcióját (x)

Cipők, amikre nem lehet nemet mondani: mutatjuk a Kazar új kollekcióját (x)

5 természetes hatóanyag, ami csodát tesz az arcbőröddel (x)

5 természetes hatóanyag, ami csodát tesz az arcbőröddel (x)

5 alapszabály, amit mindenképpen tarts be futás során, ha nem akarsz megsérülni (x)

5 alapszabály, amit mindenképpen tarts be futás során, ha nem akarsz megsérülni (x)