Magyar siker Hollandiában – bronzérmet nyert a Vintage Beauty
Hirdetés
Úgy tűnik, hogy a magyar kozmetikai ipar ismét bebizonyította, hogy képes versenyre kelni a nagy nemzetközi márkákkal. A Vintage Beauty Volumen40+ krémmaszkja most Hollandiában hívta fel magára a figyelmet, ezúttal a Dutch Beauty Awards 2024 versenyén, ahol a rangos zsűri bronzéremmel ismerte el.
Ezeket láttad már?
„Nagy boldogság számunkra, hogy egy újabb díjjal gazdagodtunk” – mondja Szakonyi Eszter, kozmetikusmester, a Vintage Beauty alapítója. – „Minden díjunknak különösen örülünk és szerencsére elég gyakran van mit ünnepelni, de most egy olyan kategóriában hozta el a harmadik helyet a termékünk, amely kiemelkedően fontos számunkra, hiszen a fenntarthatóság az egyik mottónk. A saját fejlesztésű, gyártású Volume 40+ krémmaszk 270 versenytársat előzött meg a „Beautyproduct Groen Exclusive” kategóriában.”
A rangos elismerés azért is remek eredmény, hiszen a Dutch Beauty Awards 2024 verseny világmárkák által forgalmazott kozmetikumokkal versenyezve tette próbára a résztvevők kreativitását és a benevezett termékek minőségét. Ebben a rangos mezőnyben pedig a Vintage Beauty immár sokadszorra is bizonyította, hogy nemzetközi szinten is képes megállni a helyét.
A „Zöld kozmetikumok / szépségápolási termékek kategóriájában olyan termékeket lehetett nevezni, amelyek nyomon követhető és/vagy tanúsítottan biológiai, halal vagy tiszta szépség formulával rendelkeznek, képviselik a fenntarthatóság alapelvét, ahol lehetséges, CO2-semleges, újrahasznosítható csomagolásokkal, lehetőség szerint újrahasznosított anyagból készülnek. A holland szépségdíj ezen kategóriája etikus gyártást és fejlesztést vár el a nevezőktől, az pedig, hogy a termék állat- és környezetbarát, szulfátokat, kőolaj, mesterséges illat- és színezőanyagokat, parabéneket, szilikonokat és egyéb kémiai adalékanyagokat nem tartalmaz, az pedig ma már teljesen magától értetődő, ha zöld kozmetikumokról beszélünk.
A Dutch Beauty Awards 11 tagú szakértő zsűrije 12 pontos skálán szavazott és az összesített eredmények alapján díjazzák kategóriánként a 3 legjobbat. Az idei évben 26 kategóriában 270 termék lett nevezve, köztük az alábbi világmárkák által is: Estée Lauder, QMS, Shiseido, Nivea, CeraVe, TomFord, Dermalogica, Rituals, Ordinary. A döntésben természetesen a legfontosabb szempont, hogy a termék beváltja-e, amit ígér, de ugyanilyen fontos szempont, hogy milyen érzés használni, mennyire praktikus vagy jól használható a csomagolás, mennyire jó az ár-érték aránya a terméknek.
„A Volume 40 + krémmaszk az egyik legkedveltebb termékünk a megjelenése óta, hiszen extra magas hatóanyagtartalmával már 20 perc alatt látványos hatást lehet vele elérni” – folytatja Szakonyi Eszter. –„Nem véletlen, hogy ezzel a termékkel kapcsolatban is csak pozitív elismeréseket kapunk a vevőinktől, vendégeinktől is, és ez most méltó módon megkoronázza ez a díj is, amely méltó folytatása az áprilisi eredményeinknek, amikor is két arany- és egy ezüstéremmel gazdagodtunk az Universal Beauty Awards versenyén, és Európa legjobb Beauty Brandjei közül a negyedik helyre soroltak bennünket. Ez egy csodálatos elismerése annak, hogy egy kis magyar családi vállalkozás is kiemelkedő teljesítményt nyújthat a nemzetközi színtéren.”
A Vintage Beauty újabb sikerének hírére az egész magyar kozmetikai ipar büszke lehet és biztosak lehetünk benne, hogy a fejlesztések nem állnak meg és hamarosan további hazai és nemzetközi elismerésekkel gazdagodhat az eddigi több mint 40 díj listája.