Boldog arcbőr, boldog arc - natúrkozmetikumok egyenesen Budaörsről
Az eddig Cremio, új nevén Cremia bemutatótermében jártunk, ahol Dr. Belényesi Lívia szakgyógyszerész, a Cremia márka megálmodója fogadott minket Budaörs szívében. Ismerd meg az ő történetét!
Ezeket láttad már?
Ha ápolt bőrre, magabiztos megjelenésre vágysz, akkor ajánljuk figyelmedbe a Cremia márkát! A prémium minőségű, magyar natúrkozmetikumokat gyógyszerészi szakértelemmel készítik, minőségi növényi alapanyagokból 2017 óta. A Cremia specialitása a szemkörnyék és az arc ápolása. A termékek saját laborban készülnek, kis szériában.
“Szakgyógyszerészként Cremio/ Cremia márkanéven saját magam és családom számára, problémás bőrre kezdtem el fejleszteni kozmetikumokat, mert a fiatalkori pattanásos, zsíros-vízhiányos típusú bőrre illetve az érettebb rozáceás, érzékeny-vízhiányos bőrre nem találtam megfelelő termékeket. A szeretet, a hozzáértésembe vetett bizalom és a barátság indította el a fejlődés útján a családi vállalkozásunkat, ugyanis egyetemi éveimtől kezdve a bőrápolás, a gyógynövények és a technológia állt az érdeklődésem középpontjában. Az évek során sok ismeretet szereztem a növényi hatóanyagokról, ám a natúr alapanyagok világát megismerve ámulatba ejtett, mennyi csodás, addig ismeretlen lehetőség áll rendelkezésemre a bőr természetes hidratálására. Lenyűgözött, hogy a növényi alapanyagokkal ki lehet váltani az általánosan használt szintetikus- és kőolajszármazékokat, és ámulatba ejtett, mennyire finom textúrájú, gyönyörű, fehér krémeket lehet készíteni a sokszínű alapanyagokból.” - Dr. Belényesi Lívia
Lívia érdeklődésének középpontjában az arc- és a szemkörnyék ápolása állt, a bőr hidratálása, a ráncosodás csökkentése, illetve a bonyolultabb emulziós rendszerek, krémek és szérumok. A folyamatos termékfejlesztés során olyan termékcsaládok kialakításán dolgozik, melyek tagjaiból különböző bőrtípusokra lehet összeállítani saját kozmetikum-palettát. A Cremia küldetése a magabiztosság segítése ápolt, hidratált és problémamentes bőr kialakításával természetes és természetes eredetű alapanyagok felhasználásával.
A Cremia célközönsége azok a nők, akik igényesek arra, hogy mivel ápolják bőrüket, fontos a harmonikus bőrérzet, a magabiztos megjelenés és fontos számukra a szelíd anti-aging.
A Cremia termékek olyan magyar natúrkozmetikumok, melyek összetevőit gondos folyamat részeként választják ki, hosszasan tesztelnek egy-egy krémet, hogy megtalálják hozzá a tökéletes textúrát és illatot. Amennyiben az alapanyagok engedik, nem is használnak hozzáadott illatot, azonban a Cremia tapasztalatai és vásárlóik visszajelzése azt mutatják, hogy az érzékszerveinknek kozmetikumok esetén szüksége van illat-élményre, amelyet maximum 0.5%-ban illóolajok vagy természetes illatolajokkal biztosítanak Növényi alapanyagaik zöme ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származik, bio és "ECOCERT" minősítéssel rendelkezik.
“Olyan kozmetikumok fejlesztése a célom, amelyek akár önállóan, pillanatok alatt tudnak a megjelenésen és a bőr állapotán javítani, ugyanakkor könnyedén lehet őket egy napi rutin részeként egymásba kapcsolni. Ennek megfelelően valamennyi Cremia kozmetikum gyorsan felszívódó, hirdatáló, vagy könnyen eloszlatható.”
A Cremia üzletében minden kozmetikumot kipróbálhatsz, megvásárolhatsz, sőt, kozmetikai kezelésekre is bejelentkezhetsz, ahol természetesen Cremia krémekkel, szérumokkal kezelnek. 2021-től professzionális termékek is elérhetőek a teljes termékpalettából. A lakosság számára elérhető termékekkel pedig a WAMP Design vásárokon is találkozhattok.
Mi A WAMP?
A WAMP Design vásáron magyar tervezők mutatkoznak be saját tervezésű, kisszériás termékeikkel, legyen az ruha, ékszer, kiegészítő, lakberendezési tárgy, fotó vagy akár gasztronómiai finomság.
A WAMP egy olyan közösségi hely, ahol találkozhat egymással alkotó, vásárló, fiatal, családos, kreatív szakember és érdeklődő laikus, ezáltal a dizájn nem egy elvont művészeti fogalomként jelenik meg, hanem egy izgalmas lehetőség, ami becsempészhető az emberek mindennapjaiba. A WAMP Magyarország egyik legnagyobb és leghosszabb ideje designnal foglalkozó magánkezdeményezéseként kiemelt hangsúlyt fektet az általa közvetített társadalmi felelősség- és értékvállalásra is: a fast fashion és a plázák ellensúlyozójaként egy fenntartható, emberközpontú alternatívát teremt havi rendszerességű vásárjaival.
A Zöld WAMP cikksorozat célja, hogy te is megismerd azokat a hazai alkotókat, művészeket, akiknek munkájuk során is kiemelten fontos a fenntarthatóság és a környezettudatos gondolkodás.
Név változás:
A Cremio kozmetikumaimat 2024. márciustól Cremia védjegyzett márkanéven forgalmazzák. A beltartalom és a külső nem változik, csak a név lett nőnemű. A Cremio/Cremia azt jelenti: az én krémem.
“A termékek fejlesztésénél az motivált, hogy kifejezzem a kozmetikumaim nevével, hogy ezeket saját receptúra alapján, saját laboromban, saját magam készítem. A termékek fejlesztésénél fontos szempont volt, hogy mindenki össze tudja állítani a neki megfelelő arcápolási csomagot, hogy azt a sajátjának tudja tekinteni.” - mesélte Lívia.
“Az én krémem a te krémed!”