Természetes bőrápolás, tudományos háttérrel, kifejezetten érzékeny bőrre fejlesztve - ez az Organic Thesis!
hirdetés
Egy frissítően üde márka, ami 4 termékből építi fel a tökéletes arcápolási rutint az érzékeny bőrűek számára. Aleksandránál és Szilvinél jártunk, hogy mindent megtudjunk az Organic Thesis márkáról.
Ezeket láttad már?
“Egy 100%-ig természetes alapanyagokból álló, magyar bőrápolási márka vagyunk, ahol valóban nincsenek apróbetűs, rejtett sorok az összetevőlistán. Termékeinket kifejezetten az érzékeny bőr ápolására fejlesztettük, és olyan növényi eredetű összetevőkből készülnek, melyek bizonyítottan gyengédek, organikusak és hatékony eredményt hoznak. Hiszünk a tudomány és a természet ötvözésében, és az eredményorientált szépségápolásban. A piac ma gyakran csak a két szélsőség között ingadozik: vegán készítmények vagy klinikailag bizonyított formulák. Az Organic Thesis célja, hogy egyesítse a kettőt és egy olyan harmonikus mixet hozzunk létre, ami egyaránt képviseli a természet tisztaságát és a precíz, tudományos hátteret.” - mesélte Varga-Richter Szilvia.
Ismerd meg a márkát jobban:
A márkát Szilvia és Aleksandra gyermekei inspirálták. Mindketten súlyos ekcémával küzdöttek, és elég hamar rádöbbentek, mennyire nagy kihívás olyan terméket találni, ami valóban gyengéd a bőrükhöz. Ezzel párhuzamosan azt is látták, hogy az érzékeny bőr számára még mindig kevés olyan termék létezik, amely gyengéd ÉS hatékony egyszerre. Az érzékenység egy állapot és nem egy bőrtípus: a száraz, kombinált vagy zsíros típusra egyaránt jellemző lehet. Az Organic Thesis az érzékenységet helyezi középpontba, ugyanakkor elég hatékony a zsíros bőrrel járó problémák kezelésére és elég tápláló a száraz típus számára is.
“Tökéletes bőr helyett az egészséges, ragyogó bőrben hiszünk. Ezt szeretnénk támogatni egy védekezőképességet erősítő, irritáló hatóanyagokat mellőző rutinnal.”
Milyen alapanyagokat használtok?
“Termékeink ECOCERT minősítésű, organikus összetevőkből készülnek, nem tartalmaznak színezéket, illatanyagot, parabént, szulfátokat, alkoholt és egyéb gyakori allergéneket. Ritka összetevő például a tonikban lévő hársfavirágvíz, amely szárító hatás nélkül nyugtatja és hidratálja a bőrt és csökkenti a gyulladást. Szintén hatékony összetevő a hidratálóban található ectoin molekula, melyet szélsőséges időjárási és földrajzi viszonyok között élő növényekből nyernek ki. Így nem csak hidratál, de kiváló védelmet is biztosít, extrém körülmények között is. A lemosóban tengeri homoktövist és papaya enzimet is használunk: az előbbi nyugtat és hidratál (rögtön a tisztításkor), a papaya enzim pedig gyengéden hámlaszt. A homoktövis és a buriti olaj ráadásul karotinban gazdag és igazán különleges, vibráló színt ad a gélnek, mesterséges színezék nélkül.” - Aleksandra Crabtree CEO
Hogyan kapcsolódik a márkád a fenntarthatósághoz?
“A valódi szépségápolás a bolygónkhoz is gyengéd: nem tesztelünk állatokon, alapanyagaink és csomagolásunk pedig fenntartható forrásból származnak. A tégelyek a káros UV-sugarakat kiszűrő Miron üvegből készülnek, melyet (amellett, hogy fenntartható) kifejezetten úgy terveztek, hogy megvédje a termékben található organikus összetevőket, és együttműködjön az anyagok természetes tartósító mechanizmusával. - mondta Szilvia, aki a márka marketing igazgatója.”
Az Organic Thesis csapata az áprilisi WAMP Design vásáron is bemutatkozott.
“Hiába rohan a világ, a személyes kapcsolattartás és a közösségi élmény továbbra is a lényünk alapvető része – személyesen találkozni és együtt elmélyülni egy-egy kérdésben felbecsülhetetlen. A vásárokon szembesültünk azzal is, hogy mekkora igény van a termékeinkre a 40 feletti, változókor küszöbén álló vagy már változókorban lévő nők körében.”
Mi a WAMP?
A WAMP Design vásáron magyar tervezők mutatkoznak be saját tervezésű, kisszériás termékeikkel, legyen az ruha, ékszer, kiegészítő, lakberendezési tárgy, fotó vagy akár gasztronómiai finomság.
A WAMP egy olyan közösségi hely, ahol találkozhat egymással alkotó, vásárló, fiatal, családos, kreatív szakember és érdeklődő laikus, ezáltal a dizájn nem egy elvont művészeti fogalomként jelenik meg, hanem egy izgalmas lehetőség, ami becsempészhető az emberek mindennapjaiba.
Ismerjétek meg az Organic Thesis 4 termékét!
Arctisztító - Cleanse Me:
Nélkülözhetetlen a bőr egészségéhez, a szennyeződések eltávolításához és a bőr előkészítéséhez. Mély tisztítást tesz lehetővé, mindeközben gyengéd a bőrhöz.
Tonik - Tone Me:
Gyorsan felfrissíti a bőrt, eltávolítja a felesleges szennyeződéseket, és kiegyensúlyozza a bőr pH-értékét, felkészítve azt, hogy jobban felszívja a többi bőrápoló terméket.
Arc szérum - Glow Me:
Koncentrált és erős bájital. Olyan speciális igényekre lett szabva, mint például a finom vonalak világosítása, csökkentése, lenyűgöző és drámai eredményt biztosítva.
Hidratáló krém - Smooth Me
Segít megőrizni a bőr puhaságát, simaságát és jól hidratáltságát.
Mik a terveitek a közeljövőben?
“Jelenleg egy 4 termékből álló minirutinnal léptünk piacra, de tervben van a részletesebb napi/heti rutinhoz szükséges termékek fejlesztése is, illetve több workshopot és egyéb közösségépítő eseményt is tervezünk.” - mondta Szilvi, mi pedig nagyon sok sikert kívánunk nekik!