Emberek, márkák és stílusok szeretnek egymásba az ANSWEAR.HU SS2025 kampányában

Hirdetés

2025. április 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az Answear.hu legújabb, Öltöztesd életed abba, ami értékes! tavaszi-nyári 2025-ös kampányában merészen párosítja a látszólag össze nem illő prémium márkákat, bizonyítva, hogy az ellentétek lenyűgöző kapcsolódásokat hozhatnak létre. Épp úgy, ahogy az emberi kapcsolatok, amik a stílusokkal való kísérletezésre inspirálnak. A kampány kreatív platformjának kiterjesztéseként az SS2025 kampány megmutatja, hogy a hozzánk közel állók milyen nagy hatással vannak saját stílusunkra, és miképp ösztönöznek minket arra, hogy bátran túllépjünk megszokott mintáinkon.

Lenyűgöző párosítások
Lenyűgöző párosítások
Fotó: Answear

PRÉMIUM MÁRKÁK KONTRASZTOS ÖSSZEÁLLÍTÁSOKBAN

Az új kampány középpontjában egy gondosan összeválogatott prémium márkaportfólió áll olyan ikonikus nevekkel, mint az adidas, az AllSaints, a Birkenstock, a BOSS, a Patrizia Pepe és a Pinko. Az Answear.hu egyedülálló módon, meglepő párosításokban mutatja be ezeket a márkákat, bizonyítva, hogy a látszólag távoli stílusok lenyűgöző kombinációkat hozhatnak létre. A kampány vizuális világa tökéletesen illusztrálja ezt a vagány gondolatot az elegáns Patrizia Pepe és a sportos adidas, vagy éppen a kifinomult Pinko és a menő AllSaints párosításával

"Társunkkal, barátainkkal, kollégáinkkal épített kapcsolataink a stílusokkal való kísérletezésre inspirálnak. Az új kampányban arra ösztönözzük vásárlóinkat, hogy merítsenek ihletet a különböző összeállításokból, és bátran kombinálják azokat az elemeket, amik leginkább tükrözik személyiségüket" – mondja Marta Sawicka, a cégcsoport marketingigazgatója. "Prémium portfóliónk tökéletes példája a különböző stílusok és márka-DNS-ek sokszínűségének, miközben megmutatja azt is, milyen nagyszerűen képesek együttműködni."

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS MEGVALÓSÍTÁS

A kampány stratégiáját és kreatív anyagait a Saatchi & Saatchi készítette akik merész, kontrasztos, stílusok és márkák kombinálásának lehetőségét feszegető provokatív kérdésekre épülő koncepciót alkottak. A kampány felvételei Dél-Afrikában zajlottak, ahol a lenyűgöző hegyvidéki táj, a vibráló színek és a természetes fény tökéletes hátteret biztosítottak a kapcsolatokról és a stíluskísérletekről szóló történetekhez.

Lehengerlő színek, remek összhatás
Fotó: Answear

Az Öltöztesd életed abba, ami értékes! kampány legújabb kiadása a divaton keresztül bátorít az egyedi pillanatok és kapcsolatok megünneplésére, miközben izgalmas kérdéseket vet fel:

"Egymásba szerethet az és a Patrizia Pepe?"

"Összebarátkozhat a PINKO és az ALLSAINTS?"

"Megértheti egymást a BOSS és a Birkenstock?"

Az Answear.hu ismét bebizonyítja, hogy nem csupán egy webáruházzal állunk szemben, hanem egy olyan inspiráló térrel, ami a divaton át a megélhető önkifejezést bátorítja. A márka folytatja a 2024 őszi kampányban megkezdett filozófiát, miszerint a divat az érzelmek, az emlékek és az értékek hordozója.

"A divat az érzelmek, az emlékek és az értékek hordozója"
Fotó: Answear

A mostani reklámfilmeket a neves brit rendező, Danny Sangra készítette, akinek portfóliójában olyan rangos márkák szerepelnek, mint a Marc Jacobs, a Diesel, a Miu Miu, a Balenciaga és az Ermenegildo Zegna. A kampány fotóit az amerikai operatőrnek, Sean Conaty-nek köszönhetjük, a produkció pedig a Warsaw Production csapatának munkája.

A kampány kommunikációja – online és offline csatornákon egyaránt – 2025. április 1-jén indul, és mind a 12 piacon elérhető lesz.

A kampány online és offline is elérhető lesz
Fotó: Answear

Ügynökség: Saatchi & Saatchi

Ügyfélkapcsolati igazgató: Małgorzata Wajdziak

Szenior projektkoordinátor: Aleksandra Mielec

Ügynökségi producer: Marta Gierej

Kreatív csapat: Quentin Carenzo, Magda Drozdowska

Ügyfél - Answear: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk

Answear vezető stylist: Lukasz Witek

Rendező: Danny Sangra

Operatőr (DOP): Sean Conaty

Gyártó cég: Warsaw Production Team

Vezető producer: Michał Zamencki, Sławomir Richert

Gyártási koordinátor: Paulina Maga

Gyártási asszisztens: Franek Kostrzewa

Szolgáltató gyártócég: Carbon Film

Szolgáltatási producer: Martina Schieder

Carbon Films vezető producere: Kirsten Clarence

Utómunka: Prodigious

Utómunka producer: Katarzyna Poliwoda

Vágó: Anthony Lee Martin

Grading: RM Studio

RM Studio vezető producer: Mike Coley

Színkorrekciós producer: Ella Hill

Színkorrektor: Jack Mcginith

Hang: Efektura

Zeneszerző: Jose Saudinos

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ősrégi japán hagyományt követnek a „tenger asszonyai”, akik mára alig ezren maradtak

glamour plusz ikon Ősrégi japán hagyományt követnek a „tenger asszonyai”, akik mára alig ezren maradtak

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Húsvéti nagybevásárlás költséghatékonyan? - Íme: 5 tuti tipp (x)

Húsvéti nagybevásárlás költséghatékonyan? - Íme: 5 tuti tipp (x)

Feldobnád valamivel a ruhatáradat? - Idén tavasszal ezek a darabok hódítanak! (x)

Feldobnád valamivel a ruhatáradat? - Idén tavasszal ezek a darabok hódítanak! (x)

A hormonok irányítják a hangulatodat? Mutatjuk, mi segíthet (x)

A hormonok irányítják a hangulatodat? Mutatjuk, mi segíthet (x)

Íme 10+1 hasznos tipp a pollenszezonra, amiért nagyon hálás leszel (x)

Íme 10+1 hasznos tipp a pollenszezonra, amiért nagyon hálás leszel (x)