Nyújts kiemelkedő teljesítményt! 4 tipp, hogy azonnal felhívd a főnököd figyelmét a munkádra

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Akár a főnöknek szeretnél imponálni, akár a magánvállalkozásodat akarod sikeresebbé tenned, fontos, hogy kiemelkedj a tömegből. Renée Mauborgne szerte a világon segített már cégeknek és vállalkozásoknak ebben, és most megoszt veled is néhány aranyat érő tippet.

HIRDETÉS

Szeretnél előrelépni a karrieredben? Ezek a taktikák segítenek, hogy fölhívd magadra a figyelmet.

1. Határozd meg pontosan a karriercéljaidat!
Nem titok, hogy abban a munkában leszel igazán sikeres és kreatív, amelyet élvezettel végezel, és akár ingyen is csinálnád. Nem véletlen, hogy annyi álomkarrier növi ki magát egy-egy hobbiból. Mauborgne is azt tanácsolja, hogy fókuszálj inkább arra, mit űznél teljes szívedből, mint arra, milyen karrier lenne a legimpozánsabb a külvilág számára. Ha a foglalkozásod egyben a szenvedélyed is, akkor képes vagy a lehető legtöbb erőfeszítést tenni érte, így pedig valóban megállíthatatlan leszel.

2. Hagyd a versengést, légy inkább kreatív!
Sokan arra figyelnek, mit csinál a konkurencia, mint csinálnak mások, és megpróbálják azt túlszárnyalni. Ez azonban nem kedvez a kreativitásnak, hiszen így nem az innováció köti le az energiáikat, hanem a versengés, rosszabb esetben a másik másolása. Ehelyett azt tanácsolja, hogy koncentráljunk arra, miben tudunk mások lenni, mint a többiek.

3. Végezz nagytakarítást!
Természetesen nem otthon, hanem a munkával kapcsolatos céljaid és az ezekhez kapcsolódó tevékenységek között. Gyakran előfordul, hogy felesleges dolgok, amelyek túl sokat (vagy éppen semmit) nem tesznek hozzá a konkrét célokhoz, rengeteg időt és kreatív energiát vesznek el. Ahelyett hát, hogy még több izgalmasnak tűnő ötlet megvalósításán dolgoznál annak érdekében, hogy kitűnj a tömegből, inkább nézd a nagyobb képet, tudatosítsd magadban, hogy mi a legfőbb célod, és hogy milyen felesleges részfeladatoktól szabadulhatnál meg, hogy hamarabb és hatékonyabban érd el azt.

4. Toborozz hadsereget!
Sokan úgy látják a munka világát, mint egy folyamatos, kiélezett versenyt vagy háborút, ahol az egyik győzelme automatikusan a másik vereségét jelenti. Pedig ahhoz, hogy sikeres céget működtess, éppen az szükséges, hogy egyenrangúként kezeld a munkatársakat, a legalacsonyabb szintű beosztottig, ők képezik ugyanis azt a "hadsereget", amelyik elég lojális lesz hozzád és a cégedhez, és épp olyan fontosnak tartja majd a céljaid megvalósítását, mint te magad. Vagyis, ez sokkal inkább egy win-win szituáció: te segítesz valakinek megvalósítani a céljait, a karrierálmát, és ő ezért cserébe segít megvalósítani a tiédet.

Ez a cikk eredetileg a GLAMOUR 2018. novemberi számában jelent meg.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Nem volt pénze ételre, mostanra kasszasiker produkciókban szerepel – Pedro Pascal portréja

glamour plusz ikon Nem volt pénze ételre, mostanra kasszasiker produkciókban szerepel – Pedro Pascal portréja

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Lapos hasra és egészséges testre vágysz? Kiss Virág segít, hogy most végre el is érd! (x)

Lapos hasra és egészséges testre vágysz? Kiss Virág segít, hogy most végre el is érd! (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)

Ismerd fel a mellrák tüneteit: 3 lépésben elvégezheted az önvizsgálatot (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)