Szenzációs! Magyar bor dizájnja nyűgözi le a világ reklámszakembereit
A közmondás szerint a jó bor cégér nélkül is elkél. Persze, a mai világban a rossz borokat is el lehet adni, ha a csomagolásuk hívogató. A legjobb párosítás mégis az, ha már jó a bor, a cégér, a címke is legyen kellőképpen figyelemfelkeltő.
Ezeket láttad már?
Az új, 2015-ös rozéjának olyan dizájnt kerítettek, hogy arra még a nemzetközi szakoldalak is felkapták a fejüket. A Trendblog által méltatott bor megjelenését kér fiatal hazai grafikus dizájner készítette. A tanulmányait Londoban végző Hidvégi Anna, és Koroknai Kira, aki már több bor megjelenését álmodta meg, idén pédául egy Bock bornak adott vagány külsőt, összefogtak, hogy egy játékos, szerethető címkét készítsenek Dúzsi híres Merlot Roséjának. A púderrózsaszín alapon fekete pöttyös címke könnyed, stílusos és nőies, nem kérdés, hogy erre esne a választásunk, ha a vacsorához nekünk kellene bort választani.
A palackon megjelenő fekete pöttyök szimbolizálják a kézművességet, a kézi betakarítást. A két magyar grafikus munkája lenyűgözte a külföldi szaklapot is, biztosak vagyunk benne, hogy Dúzsi borával éppolyan elégedettek lennének, mint a megjelenésével.
Képek forrása: https://www.behance.net/koroknaikira