Ezt eszik majd édességként a világsztárok a cannes-i filmfesztiválon: a Ghraoui aleppói pisztáciával töltött kandírozott sárgabarackját
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Damaszkuszból származó luxuscsokoládé márka, a GHRAOUI, mely 2022-ben a filmfesztivál hivatalos ajándékozó partnereként kínálja fenséges finomságait a kiemelt vendégek és a jelen lévő világsztárok részére Cannes-ban. A szenvedély, az érzelmek, és a család évszázados története teszik a GHRAOUI-t világszerte kiemelkedővé, budapesti márkaboltja, és csepeli manufaktúrája pedig hazánk különlegességévé.
Ezeket láttad már?
Május 17-én kezdődik a világ legismertebb és legnagyobb presztízsértékkel bíró filmfesztiválja Cannes-ban. Az eseményt nem csupán a helyszínen, de a világ minden pontján óriási figyelem övezi - amellett, hogy kik viszik haza az esemény fődíját az Arany Pálmát, a megnyitót és a vörösszőnyegen a „dicsőség huszonnégy lépcsőfokán” való felvonulást ugyanekkora érdeklődés követi minden évben. 2022-ben a magyar vonatkozású nevezett filmek mellett egy másik hazai különlegesség is feltűnik a vörösszőnyegen, ugyanis a GHRAOUI Csokoládéházat az a megtiszteltetés érte, hogy az idei fesztivál hivatalos ajándékozó partnerének kérték fel a szervezők. Erre minden okuk megvolt, hiszen a GHRAOUI csokoládék és kandírozott gyümölcsök mindig különleges ajándéknak számítanak bármilyen alkalomra, és éppen olyan kiemelkedőek, mint az esemény maga.
A cannes-i hőségre való tekintettel a GHRAOUI nem csokoládéval készül a filmfesztiválra, hanem a 200 éves damaszkuszi családi recept alapján készített aleppói pörkölt pisztáciával töltött kandírozott sárgabarackokkal. Ez az édesség nemcsak történelmüket, hanem örökségüket is talizmánként hordozza magában, hiszen a sárgabarack Damaszkuszt körülvevő Ghouta régióból származik, ahonnan maga a márka is. A desszertbe való első harapás után nem az átütő cukorsokkot érezzük, hanem az arany sárgabarack friss gyümölcsösségét, amely nem tolakodó a kandírozás ellenére sem.